به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 21

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 آذر 92 [ 02:49]
    تاریخ عضویت
    1391-6-27
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    1,246
    سطح
    19
    Points: 1,246, Level: 19
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    140

    تشکرشده 140 در 56 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مریم بانوی عزیز یه بار دیگه خودت پستتو با دقت بخون.....شوهر شما دقیقا کارهایی رو میکنه که شما منعش کردی...میدونی اگه براش 100 تا شرط میذاشتی خلاف همشو انجام میداد؟متوجه شدی داره این کارها رو میکنه که فریاد بزنه و بگه من مستقلم و زیر سلطه زنم نمیرم....گذاشتن شرط و گفتن معیارها و رسیدن به تفاهم قب از عقد عالیه...اما میدونی درصد زیادی از آدمها به خاطر رسیدن به طرف مورد علاقشون هر شرطی رو بدون فکر میپذیرن؟نمونش همین مردهایی که ارقام نجومی مهریه رو قبول میکنن و بعدش واسه ندادن مهریه سر از زندان در میارن...شما حق داری خواسته های معقول از همسرت داشته باشی اما بدون هر چقدر حساس تر بشی و شوهرتو محدود تر کنی بیشتر از دستش میدی.میدونی اگه الان بهت راستشو میگه که با دوستاشه در اینده اگه حساسیتتو ببینه میتونه بهت دروغ بگه؟؟؟اگه شوهر راستگویی داری دودستی نندازش تو چاه دروغ....من احساس میکنم همه این کارهای همسرت ناخواسته برای اثبات قدرت مردانگی و استقلالش به شماست....بهش بگو و رو حرفت بمون که برای حریم شخصی و تصمیماتش ارزش قائلی نذار فکر کنه زندانیه و شما زندان بانشی...باور کن مردها هرچه محدود تر بشن پنهون کاری و فرارشون از زن بیشتر میشه

  2. 7 کاربر از پست مفید gelareh تشکرکرده اند .

    (محرک) (یکشنبه 01 اردیبهشت 92), asemani (یکشنبه 01 اردیبهشت 92), she (دوشنبه 02 اردیبهشت 92), هلیا66 (یکشنبه 01 اردیبهشت 92), مريم بانو (یکشنبه 01 اردیبهشت 92), مصباح الهدی (یکشنبه 01 اردیبهشت 92), باران بهاری11 (یکشنبه 01 اردیبهشت 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چه طور زندگی را عاشقانه کنم وعاشقانه نگه دارم ؟
    توسط سرگشته دوست در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: شنبه 26 مهر 93, 14:11
  2. وعده خدا یا نقصِِ برداشت ما؟
    توسط hamed-kr در انجمن اعتقادی،‌اخلاقی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 08 شهریور 93, 10:10
  3. چکار کنم که مومن وعاقل باشم؟
    توسط earth در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 57
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 بهمن 92, 00:26
  4. خانواده ي شوهرم به وعده هاشون عمل نكردن ،چه كار كنم؟
    توسط عسلي در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: پنجشنبه 28 دی 91, 12:11
  5. موضوعای منتقل شده، به کجا منتقل شده؟!
    توسط میثاق در انجمن اعتقادی،‌اخلاقی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 23 مرداد 91, 13:02

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.