مریم بانوی عزیز یه بار دیگه خودت پستتو با دقت بخون.....شوهر شما دقیقا کارهایی رو میکنه که شما منعش کردی...میدونی اگه براش 100 تا شرط میذاشتی خلاف همشو انجام میداد؟متوجه شدی داره این کارها رو میکنه که فریاد بزنه و بگه من مستقلم و زیر سلطه زنم نمیرم....گذاشتن شرط و گفتن معیارها و رسیدن به تفاهم قب از عقد عالیه...اما میدونی درصد زیادی از آدمها به خاطر رسیدن به طرف مورد علاقشون هر شرطی رو بدون فکر میپذیرن؟نمونش همین مردهایی که ارقام نجومی مهریه رو قبول میکنن و بعدش واسه ندادن مهریه سر از زندان در میارن...شما حق داری خواسته های معقول از همسرت داشته باشی اما بدون هر چقدر حساس تر بشی و شوهرتو محدود تر کنی بیشتر از دستش میدی.میدونی اگه الان بهت راستشو میگه که با دوستاشه در اینده اگه حساسیتتو ببینه میتونه بهت دروغ بگه؟؟؟اگه شوهر راستگویی داری دودستی نندازش تو چاه دروغ....من احساس میکنم همه این کارهای همسرت ناخواسته برای اثبات قدرت مردانگی و استقلالش به شماست....بهش بگو و رو حرفت بمون که برای حریم شخصی و تصمیماتش ارزش قائلی نذار فکر کنه زندانیه و شما زندان بانشی...باور کن مردها هرچه محدود تر بشن پنهون کاری و فرارشون از زن بیشتر میشه








علاقه مندی ها (Bookmarks)