سلام
هفته ای 3-4تا خواستگار که هیچ کدوم ندیدنت!یعنی همه معرفی میشن؟
فکر نمیکنی زیادی هرکسی رو خونه راه میدین؟درسته میگن دختر پله و مردم رهگذر(اصلا قبول ندارم) اما نه اینکه هر کسی رو راه بدیم.
ببین هرکسی که گفتن زن میخواد معنیش این نیست که واقعا زن میخواد،بعضیا همینجوری یه دوری خونه دخترا میزنن تا ببینن چی پیش میاد.
به نظر من وقتی یه نفر یه خواستگارو بهت معرفی میکنه بگو قبلش یه کلیاتی از شرایطت بهشون بگه،از شرایط اون پسر هم اطلاعاتی بگیر،یه تحقیقی کن بعد اگه خوب بود اجازه بده بیان.
قبلش هم یه کم ناز کن،نگن دختره هووووله.
جلسه اول هم زیاد سوال نپرس.بقول خارپشت واسه کار نمیریم که رزومه بدیم.فقط در حد اشنایی و دیدن همدیگه باشه.
خلاصه عزیزم هر خواستگاری،خواستگار نیست.تو برای اجازه خواستگاری رسمی یه فیلتر کلی بذار.
و اینکه جلوی پسرا بااعتماد به نفس باش.خیلی هم ماست نباش.یه ذره شیطنت هم بد نیست.نه اینکه نقش بازی کنی،خودت باش.اما معذب نباش.راحت و ریلکس.
تازه با2-3تا سوال از پسره میتونی بفهمی واقعا قصد ازدواج داره یا فعلا باری به هرجهته و اومده پذیرایی بشه.همونجا قید بعضی پسرا رو میزنی و خودت پیشدستی میکنی و به خونوادت میگی نپسندیدی.
بسته به شرایطتون و فرهنگتون هم میتونی جلسه اول اشنایی رو بیرون بذارید.مثلا تو و مامانت و اون و مامانش.
موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)