به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array
    سلام

    هفته ای 3-4تا خواستگار که هیچ کدوم ندیدنت!یعنی همه معرفی میشن؟
    فکر نمیکنی زیادی هرکسی رو خونه راه میدین؟درسته میگن دختر پله و مردم رهگذر(اصلا قبول ندارم) اما نه اینکه هر کسی رو راه بدیم.

    ببین هرکسی که گفتن زن میخواد معنیش این نیست که واقعا زن میخواد،بعضیا همینجوری یه دوری خونه دخترا میزنن تا ببینن چی پیش میاد.

    به نظر من وقتی یه نفر یه خواستگارو بهت معرفی میکنه بگو قبلش یه کلیاتی از شرایطت بهشون بگه،از شرایط اون پسر هم اطلاعاتی بگیر،یه تحقیقی کن بعد اگه خوب بود اجازه بده بیان.

    قبلش هم یه کم ناز کن،نگن دختره هووووله.

    جلسه اول هم زیاد سوال نپرس.بقول خارپشت واسه کار نمیریم که رزومه بدیم.فقط در حد اشنایی و دیدن همدیگه باشه.

    خلاصه عزیزم هر خواستگاری،خواستگار نیست.تو برای اجازه خواستگاری رسمی یه فیلتر کلی بذار.

    و اینکه جلوی پسرا بااعتماد به نفس باش.خیلی هم ماست نباش.یه ذره شیطنت هم بد نیست.نه اینکه نقش بازی کنی،خودت باش.اما معذب نباش.راحت و ریلکس.

    تازه با2-3تا سوال از پسره میتونی بفهمی واقعا قصد ازدواج داره یا فعلا باری به هرجهته و اومده پذیرایی بشه.همونجا قید بعضی پسرا رو میزنی و خودت پیشدستی میکنی و به خونوادت میگی نپسندیدی.

    بسته به شرایطتون و فرهنگتون هم میتونی جلسه اول اشنایی رو بیرون بذارید.مثلا تو و مامانت و اون و مامانش.

    موفق باشی

  2. 10 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    aranbarkhuan (یکشنبه 01 اردیبهشت 92), ava48 (دوشنبه 16 اردیبهشت 92), mercedes62 (دوشنبه 23 اردیبهشت 92), noreplayshop (یکشنبه 22 اردیبهشت 92), sara 65 (یکشنبه 22 اردیبهشت 92), فرهنگ 27 (یکشنبه 01 اردیبهشت 92), ویدا@ (یکشنبه 01 اردیبهشت 92), چشمک (یکشنبه 01 اردیبهشت 92), باران بهاری11 (یکشنبه 01 اردیبهشت 92), شیدا. (یکشنبه 01 اردیبهشت 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ترس از مورد پسند واقع نشدن
    توسط golemordab در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: شنبه 21 دی 92, 01:38
  2. آنچه برای خود می پسندی !
    توسط baby در انجمن کارگاههای آموزشی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 16 آذر 89, 17:42
  3. ژنــرال و پسـربـچه
    توسط baran.68 در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 22 آبان 88, 18:04
  4. تحلیل روانى عُجب و خودپسندى
    توسط فرشته مهربان در انجمن شخصیت
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 06 آبان 88, 12:24
  5. عشق من بمون ...دلواپسم نزار
    توسط آرمان 26 در انجمن موسیقی و آرامش، دانلود موسیقی و...
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 04 بهمن 87, 14:54

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:42 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.