به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 28
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 03 آبان 92 [ 19:22]
    تاریخ عضویت
    1392-1-29
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    464
    سطح
    9
    Points: 464, Level: 9
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 36
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    0
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    کاردولتی یا اداری ندارم دانشجو هستم ولی مشکل مالی هم ندارم و خونه هم دارم اصلا مشکل این چیزا نیست

  2. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 اردیبهشت 99 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1391-11-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    719
    امتیاز
    12,958
    سطح
    74
    Points: 12,958, Level: 74
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 292
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,329

    تشکرشده 1,605 در 532 پست

    Rep Power
    92
    Array
    چه خوب که مشکل مالی ندارید. اونم توی این دوره و زمونه.
    ولی کارکرد شغل ثابت داشتن فقط توی درآمد نیست. محیط کاری می تونه شما رو با دخترهای تحصیل کرده و مستقلی آشنا کنه که ازشون خوشتون بیاد!
    محیط کار به نظر من خیلی بهتر از محیط دانشگاه کمک می کنه که آدم ها رو بشناسین.

  3. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 31 تیر 92 [ 18:54]
    تاریخ عضویت
    1391-12-09
    نوشته ها
    160
    امتیاز
    1,385
    سطح
    20
    Points: 1,385, Level: 20
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger First Class1000 Experience Points
    تشکرها
    214

    تشکرشده 192 در 82 پست

    Rep Power
    30
    Array
    خیلی برام جالبه.... همیشه پسرا میگن دختر خوب کیمیا شده، دخترا هم میگن پسر خوب کیمیا شده
    نتیجه میگیریم که کلا همه بدیم.
    ازدواج مگه گوشی موبایله که آدم تا تصمیم گرفت بره تحقیق کنه یه خوبشو سوا کنه واسه خودش!
    یعنی شما تو دور و وریاتون از کسی خوشتون نمیاد؟ توی محل دانشگاه یا هرچی؟ دختر شاه پریون نیست که یهو از تو قصه ها در بیاد. اونم با کلی تحقیق. همین دور و ورتونو خوب نگاه کنید مشت نمونه خرواره. بد و خوب هم نسبیه. آدمها همه خاکسترین

  4. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 03 آبان 92 [ 19:22]
    تاریخ عضویت
    1392-1-29
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    464
    سطح
    9
    Points: 464, Level: 9
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 36
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    0
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    اگه هم خوب باشیم و یه دختر بد یا به ظاهر خوب به پستمون خورد و جذبمون شد این مقصر ما و سطح پایین آگاهی و درک ما از طرف مقابل هست و دختر مقصر نیست حالا میخواد خوب باشه یا بد و ما اگه خوب باشیم و نتونیم طرف مقابلمون رو درک و از وضعیتش آگاه بشیم نه تنها دختر بد به پستمون میخوره بلکه در پیدا کردن دختر خوب هم با مشکل مواجه میشویم چون درکی نداریم گمان میکنیم او هم بد هست و یا ظاهر نمایی میکند .پس خوب بودن هم میشود به عنوان یکی از راه ها در نظر گرفت ولی فقط خوب بودن رو نمیشه البته دلایل و راه های زیادی وجود دارد

    - - - Updated - - -

    خیلی خوبه منتظر پست های دیگه هم هستم

    مرسی از سایت خوبتون

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط sara.s نمایش پست ها
    خیلی برام جالبه.... همیشه پسرا میگن دختر خوب کیمیا شده، دخترا هم میگن پسر خوب کیمیا شده
    نتیجه میگیریم که کلا همه بدیم.
    ازدواج مگه گوشی موبایله که آدم تا تصمیم گرفت بره تحقیق کنه یه خوبشو سوا کنه واسه خودش!
    یعنی شما تو دور و وریاتون از کسی خوشتون نمیاد؟ توی محل دانشگاه یا هرچی؟ دختر شاه پریون نیست که یهو از تو قصه ها در بیاد. اونم با کلی تحقیق. همین دور و ورتونو خوب نگاه کنید مشت نمونه خرواره. بد و خوب هم نسبیه. آدمها همه خاکسترین
    مرسی ممنون از کمکتون

  5. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 03 آبان 92 [ 19:22]
    تاریخ عضویت
    1392-1-29
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    464
    سطح
    9
    Points: 464, Level: 9
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 36
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    0
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    .

  6. کاربر روبرو از پست مفید saeedas52 تشکرکرده است .

    roze sepid (شنبه 31 فروردین 92)

  7. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 دی 93 [ 22:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    661
    امتیاز
    3,788
    سطح
    38
    Points: 3,788, Level: 38
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,635

    تشکرشده 911 در 430 پست

    Rep Power
    80
    Array
    به دوستاتون كه صميمي هستيد بگيد تو فاميلشون كسي رو سراغ ندارن؟

  8. #17
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 اسفند 93 [ 18:59]
    تاریخ عضویت
    1391-12-18
    نوشته ها
    224
    امتیاز
    2,769
    سطح
    32
    Points: 2,769, Level: 32
    Level completed: 13%, Points required for next Level: 131
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registeredTagger First Class
    تشکرها
    92

    تشکرشده 345 در 153 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط asemani نمایش پست ها
    جناب ahuman و جناب ژپتو
    قانون جذب میگه : خوب باش تا خوب ها جذبت بشن
    هر چیزی همسان خودش رو جذب می کنه
    اگه دور ما رو بدی ها احاطه کردن ، باید یه نگاهی به وجود خودمون بندازیم
    به دل نگیرید ;)
    اگه دقت کرده باشین گفتم پیدا کردیم ولی در گرفتن مشکل داریم مثل اکثر مردا !
    در ضمن من به قانون دفع بیشتر اعتقاد دارم تا جذب . یعنی هر چی بخوای و باشی بر عکس اون جذب تو می شه پس بهتره شما هم زیاد خوشحال نباشی ;)


    در ضمن عجیبه ک شما حتی یه دختر رو هم مد نظر ندارین ! این روزا بچه های 13 ساله رویای زناشویی دارن نمی دونم از کجا شانس آوردین ک تا به حال سالم موندین از دست اینا
    به هر حال یه جای خاصی وجود نداره ک بگیم برین و اون جا دختر خوب هست بگیرین . باید به دور و اطراف تون نگاه کنین . از خانواده کمک بگیرین .
    اول بگین دختر خوب از نظر شما یعنی چجور دختری ؟ یکی تو نماز جمعه و مسجد دنبال دختر خوبه یکی هم توی دانشگاه و هر جایی ک پیش اومد

  9. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 آبان 94 [ 22:07]
    تاریخ عضویت
    1391-12-18
    نوشته ها
    65
    امتیاز
    2,447
    سطح
    29
    Points: 2,447, Level: 29
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 1.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    48

    تشکرشده 100 در 45 پست

    Rep Power
    0
    Array
    باید این حقیقت تلخ رو قبول کنیم که دختر خوب کمه .همونطور که پسر کم شده .
    البته ملاک خوبی و بدی این روزها عوض شده و دیگه به یه آدم ساده ی سالم خوب نمیگن (میگن خنگ و...).این میشه که عمل دماغ -تعدد دوست پسر یا دختر-آرایش و تیپهای جلف تبدیل به ارزش میشه . در نتیجه همه شروع میکنن به نقش بازی کردن و در نقششون غرق میشن .بعد مثلا یه دختر برای جلب توجه وقتی یه گنجشک میبینه یه جور داد میزنه که انگار موش دیده (امروز شاهدش بودم)

    من خودم چند وقت پیش از یکی خوشم اومد . در حد اینکه کنجکاو بشم و بشناسمش . چند بار تعقیبش کردم دیدم به هیچ پسری نه نمیگه!کلا بیخیال شدم.

    عجله نکن .

    قانون جذب میگه : خوب باش تا خوب ها جذبت بشن
    متاسفانه!
    قانون جذب این روزها عوض شده .
    میگه: خوب باشی بدها سوارت میشن .

  10. کاربر روبرو از پست مفید soheil2 تشکرکرده است .

    ahuman (یکشنبه 01 اردیبهشت 92)

  11. #19
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 03 آبان 92 [ 19:22]
    تاریخ عضویت
    1392-1-29
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    464
    سطح
    9
    Points: 464, Level: 9
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 36
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    0
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط soheil2 نمایش پست ها
    باید این حقیقت تلخ رو قبول کنیم که دختر خوب کمه .همونطور که پسر کم شده .
    البته ملاک خوبی و بدی این روزها عوض شده و دیگه به یه آدم ساده ی سالم خوب نمیگن (میگن خنگ و...).این میشه که عمل دماغ -تعدد دوست پسر یا دختر-آرایش و تیپهای جلف تبدیل به ارزش میشه . در نتیجه همه شروع میکنن به نقش بازی کردن و در نقششون غرق میشن .بعد مثلا یه دختر برای جلب توجه وقتی یه گنجشک میبینه یه جور داد میزنه که انگار موش دیده (امروز شاهدش بودم)

    من خودم چند وقت پیش از یکی خوشم اومد . در حد اینکه کنجکاو بشم و بشناسمش . چند بار تعقیبش کردم دیدم به هیچ پسری نه نمیگه!کلا بیخیال شدم.

    عجله نکن .


    متاسفانه!
    قانون جذب این روزها عوض شده .
    میگه: خوب باشی بدها سوارت میشن .
    خیلی ممنونم ازت و صمیمانه از کمکت قدردانی میکنم

  12. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 12 فروردین 95 [ 09:02]
    تاریخ عضویت
    1392-1-29
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    2,229
    سطح
    28
    Points: 2,229, Level: 28
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 71
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    22

    تشکرشده 16 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دوست عزیز با توجه به اینکه سن کمی دارید هنوز خیلی فرصت دارید عجله نکنید و با آرامش دنبال کیس مناسب باشید.البته به نظر من معیاراتون رو برای خودتون روی یک کاغذ بنویسید به ترتیب اولویت و وقتی اینکارو کردید تو دور و اطرافتون و جاهایی که رفت و آمد دارید مثل محیط کار یا دانشگاه ببینید کیا این معیارای شما رو دارند اون وقت زیر نظر بگیریدشون تا ببینید واقعا اونی هستن که شما میخواین اون موقع میتونید باهاشون آشنا بشید و اگر به تفاهم رسیدید بادا بادا مبارک بادا ایشالا مبارک بادا


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. درخواست طلاق دادم ولی مادر شوهرم پیش همه دروغ میگه وآبرومو پیش همه میبره چکار کنم؟
    توسط یاصاحب زمان ادرکنی در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 آذر 95, 11:16
  2. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 بهمن 93, 00:46
  3. قبول کردن پیشنهاد خوابیدن پیش هم در دوران نامزدی بدون هیچ محرمیتی !!!
    توسط tanhaei در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: یکشنبه 31 شهریور 92, 06:04
  4. پیامدهای روابط افراطی دختر و پسر پیش از ازدواج؟
    توسط keyvan در انجمن ارتباط دختر و پسر(عشق)
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 بهمن 87, 19:02

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:33 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.