امید۶۵ این طوری نیست که اطلاعات کمی در مورد موضوعاتی که اینجا مطرح کردم داشته باشم . برای مثال می دونم چه مشکلاتی دوست دختر داشتن داره و می تونه در آینده برای انسان ایجاد کنه . توی سایت ها در موردش خوندم و از روابطی که دوستام یا حتی خودم داشتم این چیزا رو فهمیدم . اما اگه هزار تا دلیل بتونم برای نداشتن دوست دختر بگم از اون طرف هزار تا دلیل برای داشتن این دوستی ها و لزومش برای انسان می دونم و خودم تجربشون کردم . آدم هایی رو می شناسم که این روابط رو تجربه می کنند و موفق هستند و آدم هایی رو که سمت این کارا نمی رند و اون ها از زندگی شون راضی هستند . خودمم گاه به گاهی می رم سراغ این دوستی ها اما خیلی دنبال این کارا نیستم . دقیقا نمی دونم داشته باشم بهتره یا نداشته باشم . از این دست موضوعات توی زندگیم زیاده و من نمی تونم تکلیفم رو مشخص کنم .

شاید دلیل مشکل من اطلاعات بیش از حد درباره ی یک موضوع یا نزدیک بودن به گروه های مختلف در جامعه باشه