متسفانه خانوما تو این تاپیک خیلی تند نظر دادن
همه میدونیم که تعداد خانوما از آقایون بیشتره به دلایل مختلف
سوال: 120 تا خانوم داریم 100 تا مرد
100 تا مرد با 100 تا زن ازدواج کرد
20 تا زن داریم که نمیتونن ازدواج کنن ؟ چرا چون 20 تا زن دیگه بهشون برمیخوره
شما حساب کنین مردا هیچ از نظر روحی و جنسی سودی نمیبرن اصلا
این خانوما گناهشون چیه که باید تا اخر عمرشون تنها بمونن؟ آیا اینا نیاز روحی ندارن؟نیاز جنسی ندارن؟اینا ادم نیستن؟






کاش همه خانم ها مثل شما فهمیده بودن و همسرشون رو درک می کردن نه اینکه منم منم راه بندازن و با تعصب بی جا برخورد کنن

علاقه مندی ها (Bookmarks)