آقای کامروا به نظرم شما زندگی را بیشتر بده بستون میدونید تا کنار هم بودن،خیلی وقتها خانمها خیلی بیشتر از 10 سال ممکنه و حساب کتابای شما نتونن به شوهرشون برسن و برعکس،اما شوهرشون نه از ترسشون از عکس العمل خانمشون دوباره ازدواج نمیکنن بلکه به خاطر عشق و علاقه هست،درسته این حق شماس اما نه همیشه،








علاقه مندی ها (Bookmarks)