سلام برادر عزیزم،
ظاهر زیبا یکی از معیارهای ازدواجه و نمی شه انکارش کرد و با هیچ ارزش دیگری قابل مقایسه نیست، نمی شه گفت طرف تحصیلات داره اما زیبا نیست! ربطی به هم ندارند!! اما فیس بوک ملاک نیست... زیبایی ارزشی ذاتی و موهبتی الهی است! دقت کنید که زیبایی آرایش زیبا نیست و با جراحی پلاستیک و آرایش خوب، خیلی از افراد قابلیت زیبا شدن رو دارند
و البته همه افراد کامل نیستند!
معیارهاتون متاسفانه برای ازدواج به هیچ وجه کامل نیست... کمی روی خودتون کار کنید و خودتون رو بهتر بشناسید
شما تا زمانی که سایز خودتون رو ندونید نمی تونید لباس مناسبی برای خودتون پیدا کنید... شاید لباس زیبایی بخرید اما یا تنگه! یا بسیار بزرگ! حالا باید چه کنید؟ برید لباسها رو بررسی کنید یا سایز لباسها رو؟ هیچ کدوم!!! شما باید سایز خودتون رو بدونید!
پس اول خودتون رو بشناسید









علاقه مندی ها (Bookmarks)