قدري استراحت کرد.
کمرش درد گرفته بود.
بعد از خوردن يه جرعه آب از آبسردکن برگشت پيش مادرش.
و دوباره کولش کرد.يکم جلوتر مطب دکتر بود.
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
قدري استراحت کرد.
کمرش درد گرفته بود.
بعد از خوردن يه جرعه آب از آبسردکن برگشت پيش مادرش.
و دوباره کولش کرد.يکم جلوتر مطب دکتر بود.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)