من قربانی نیستم...
الانم دارم زیر نظر آقای sci درمان میشم
- - - Updated - - -
جلو هیچکی زانو نمیزنم.نه تو خیالاتم نه واقعیت
بی گناهم و این حادثه هم باعث رشد وکمال من نشد.فقط از کودکی من یه کابوس ساخت
- - - Updated - - -
اینقدر نگین قربانی، تجاوز .حالم بد میشه
- - - Updated - - -
هیچکی نمیفهمه من چی میگم.هیچکی...








علاقه مندی ها (Bookmarks)