هنر خانمها هم اینه که مردان را اینجوری بزرگ میکنن که بتوانن هم سربازی برن ، هم درس بخونن ، هم آشپزی کنن ، هم اختراع کنن و ......
همه کار ازشون بر بیاد
راستی اگه مادراتون شما را ترو خشک نمی کردند و بزرگتون نمی کردند و ...... شما زنده می موندید که آقا بشید ......؟؟؟؟؟
آری برادر صابر هنر خانمها اینه ، بیاور اندر حکایت یک روز یک آقا با یک بچه چند ماهه یا یکی دو ساله تا غروب بدون خانمش
......... خود بخوان حدیث مفصل بیچارگی را
دیگه نبینم کری بخونی هاااااااا
البته این هنر خانمها نیست هنر مادرهاست. میدونید که بین مادر و خانم تفاوت هست مادر هیچ موقع فرزندش رو زمین نمیزنه اما خانم هایی هستند که همسرشونو زمین میزنند حالا به هر شکلی
مادر کجا و خانم کجا!!!!!!
علاقه مندی ها (Bookmarks)