به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 21

Threaded View

  1. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 آذر 93 [ 14:07]
    تاریخ عضویت
    1392-1-26
    نوشته ها
    30
    امتیاز
    1,404
    سطح
    21
    Points: 1,404, Level: 21
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 96
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    32

    تشکرشده 37 در 24 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط shabe niloofari نمایش پست ها
    واااای انگار که این پست رو خودم گذاشتم.حرفات دقیقا حرف دل من بود
    منم معماری خوندم.تو یکی از بهترین دانشگاه های ایران.کارشناسی ارشد دارم. اما 2 ساله که برای گرفتن مدرکم و تحویل رساله ام نرفته ام دانشگاه و اصلا نمی دونم که دیگه بهم مدرک می دن یا نه
    انگار که هیچ انگیزه ای برای فعالیت و تغییر ندارم
    مامانم هر روز سرزنشم می کنه که قرار نبود تو با این همه استعداد و تحصیلات بشی یه زن خونه دار
    اما انگار از سرکار رفتن و پذیرش مسوولیت های جدید می ترسم.از این که هر روز مجبور باشم سر یه ساعت خاص از خواب بیدار شم و برم سر کار می ترسم.از این که خسته از سر کار برگردم و سرِ انجام کارای خونه و کمک نکردن شوهرم هر روز باهاش کل کل کنم می ترسم
    خلاصه که خیلی از خودم بدم اومده
    نیلو جان خوبی سربازی برای ما مردها میدونی چیه :دی ؟ همین که مسئولیت پذیر میشیم چون اینقدر بهمون مسئولیت میدن اونجا
    همیشه با آینده باید امیدوار باشی
    من سرگذشت کاریم شاید برای خیلی ها بگم جالب باشه
    من علاقه شدیدی به کامپیوتر داشتم و دارم
    بعد سربازی رفتم توی یه کار صنعتی از روی ناچاری
    وقتی صبح بیدار میشدم انگار دارم یه روز سخت رو شروع میکنم و شب هم به امید اینکه بیام پای سیستم و به کارهای خودم برسم میومدم خونه
    شب وقتی میومدم با خستگی تمام مینشستم روی کار جدید و به مشتری تحویل میدادم ( طراحی و از این کارها تو نت میکردم و میکنم)
    بعد مدتی به کمک یکی از دوستام یه کار جدید تو نت زدم و همونطور که کار صنعتی میکردم این کارو هم میکردم و خستگیش برام مهم نبود مهم این بود که برسم به جایی که دوست دارم
    بعد مدتی که پول جمع کردم شرکت زدم برای خودم و الان هم اومدم استان دیگه و اینجا هم یه پولی جمع کردم
    توی سه سال ماشین خریدم - خونه خریدم - پس اندازمو هم دارم
    هیچ وقت باورم نمیشد اینقدر زود به اینجا برسم
    حالا من تحصیلاتم چقدره؟ دیپلم

    شما که این همه تحصیلات داری چرا که نتونی به جاهای بالا برسی؟
    عزیزم هر چیزی خستگی داره همون کار خونه هم خستگی داره
    پس برو مدکتو بگیر و به امید اینکه یه روز به جای خوب برسی کارتو شروع کن

    زیاد پستم طولانی میشه وگرنه ماجرای یکی از دخترای همسایمون رو مینوشتم که موفقیتش به کجا رسیده

  2. 2 کاربر از پست مفید noreplayshop تشکرکرده اند .

    asemani (چهارشنبه 28 فروردین 92), shabe niloofari (چهارشنبه 28 فروردین 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:36 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.