سلام
تک تک حرفها و جملاتتون رو درک کردم وقتی خوندم.
چون خودم دقیقا همین مشکلو دارم .دقیقا!
حس می کنم از زندگیم لذت نمیبرم با اینکه از خیلی از هم ردیفای خودم شرایط زندگی بهتری دارم .
فقط با تفاوت اینکه من دخترم و مجردم .
و یه مشکل دیگه هم که دارم اینه که خیلی استرس و اضطراب دارم.نمیدونم شمام همینین یا نه.
در هر صورت تصمیم گرفتم به یه روانشناس یا روانپزشک مراجعه کنم حتی اگه کمکی هم نکنه راه دیگه ای وجود نداره.
به شمام پیشنهاد میکنم این کارو انجام بدین .
موفق باشین.
- - - Updated - - -
سلام
تک تک حرفها و جملاتتون رو درک کردم وقتی خوندم.
چون خودم دقیقا همین مشکلو دارم .دقیقا!
حس می کنم از زندگیم لذت نمیبرم با اینکه از خیلی از هم ردیفای خودم شرایط زندگی بهتری دارم .
فقط با تفاوت اینکه من دخترم و مجردم .
و یه مشکل دیگه هم که دارم اینه که خیلی استرس و اضطراب دارم.نمیدونم شمام همینین یا نه.
در هر صورت تصمیم گرفتم به یه روانشناس یا روانپزشک مراجعه کنم حتی اگه کمکی هم نکنه راه دیگه ای وجود نداره.
به شمام پیشنهاد میکنم این کارو انجام بدین .
موفق باشین.








علاقه مندی ها (Bookmarks)