به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 44
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 07 تیر 92 [ 12:47]
    تاریخ عضویت
    1392-1-11
    نوشته ها
    38
    امتیاز
    338
    سطح
    6
    Points: 338, Level: 6
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class250 Experience Points
    تشکرها
    35

    تشکرشده 42 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array
    چشم، سعی می کنم همه کارایی که گفتید رو انجام بدم.
    امبدوارم موفق بشم!!

    - - - Updated - - -

    قبل از اینکه ازتون بپرسم،همین امروز بعدازظهر کسی خونه نبود گفتم تا شروع کنم.
    دقایق آخر تمرینم بود که یکی از اعضای خانواده وارد خونه شد،منم هول شدم(نمیدونم چرا!!!!) سریع چندتا جمله آخرو گفتم،تنفسم یادم رفت،بلند شدم!
    الان احساس سنگینی می کنم یه کم!!
    ولی دیگه سعی می کنم بیشتر تمرکز کنم تا جواب عکس نگیرم:)

    ولی بعضی وقتا هم گریه ام میگیره.که چرا من باید بخاطر خطای دیگران اینجوری بشم؟
    بعضی وقتا میگم تو که هیچ گناهی نداری پس الانم نباید هیچ مشکلی داشته باشی.باید بتونی خیلی خوب باشی بدون هیچ استرس وناراحتی.(البته حالا دیگه نمیخوام از این فکرا بکنم!)

    راستی میخوام از امروزم اگه خواستگار خوبی پیدا شد! روش بیشتر فکر کنم ونهایتش بهش میگم من فعلا یه مشکلات شخصی دارم که نمیتونم ازدواج کنم،اگه دوست دارین میتونین صبر کنید تا مشکلم حل بشه بعد نامزد کنیم!!
    یه جورایی نشون دهنده میزان علاقه وتمایلشون هم مشخص میشه.البته اگه فکر نکنن دیوونم وبرن...!!!
    کار درستیه؟

  2. 3 کاربر از پست مفید عسل1060 تشکرکرده اند .

    sci (شنبه 17 فروردین 92), ارمیا (دوشنبه 10 تیر 92), باران بهاری11 (شنبه 17 فروردین 92)

  3. #12
    کارشناس افتخاری

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1390-1-25
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,231
    امتیاز
    15,345
    سطح
    79
    Points: 15,345, Level: 79
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,934

    تشکرشده 5,973 در 1,154 پست

    Rep Power
    148
    Array
    از اینکه شروع کردید بسیار خوشحالم
    قبلا هم گفتم که نگران استرسها و اضطرابها طی تمرینات نباشید، بمرور زمان حل می شوند فقط با پشتکار فعالیتتون رو انجام دهید
    من توصیه می کنم هرگز خواستگارتون رو اینگونه سنجش نکنید، و البته هرگز در رابطه با موضوعی که در اینجا مورد طرح هست و اینکه بگویید مشکل شخصی دارید و نمی توانید ازدواج کنید با ایشون صحبت نکنید! تحت هیچ شرایطی!!
    ازدواج موضوع بسیار مهمی است که حتما نیاز به مشاوره حضوری داره، بی شک و تردید در صورتیکه تصمیم داشتید تا جواب شایسته ای بدهید با روانشناس معتمد و خبره در این رابطه مشورت کنید
    سنجش میزان علاقه افراد رو بشیوه ای که گفتید انجام ندهید

  4. 7 کاربر از پست مفید sci تشکرکرده اند .

    del (شنبه 08 تیر 92), roze sepid (چهارشنبه 28 فروردین 92), فرشته مهربان (سه شنبه 20 فروردین 92), ملیسا. (جمعه 16 خرداد 93), باران بهاری11 (دوشنبه 19 فروردین 92), عسل1060 (یکشنبه 18 فروردین 92), صاعد (جمعه 23 فروردین 92)

  5. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 07 تیر 92 [ 12:47]
    تاریخ عضویت
    1392-1-11
    نوشته ها
    38
    امتیاز
    338
    سطح
    6
    Points: 338, Level: 6
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class250 Experience Points
    تشکرها
    35

    تشکرشده 42 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام آقای sci وقت بخیر
    چند تا سوال داشتم:
    موقع تمرین تنفس یا روبریی که لازم نیست اتاق نیمه تاریک باشه درسته؟
    برای تمرین پذیرش وروبرویی من چند دقیقه ای میشینم وتفکرات....بعد برای تنفس دراز می کشم،درسته؟
    اگر زمان مراقبه اتاق نیمه تاریک نیود از یه چشم بند استفاده می کنم.مشکلی که نداره؟
    این هفته هم فقط یکی از افراد رو درنظرگرفتم...

    ممنون که جواب میدید

  6. کاربر روبرو از پست مفید عسل1060 تشکرکرده است .

    barani (سه شنبه 20 فروردین 92)

  7. #14
    کارشناس افتخاری

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1390-1-25
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,231
    امتیاز
    15,345
    سطح
    79
    Points: 15,345, Level: 79
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,934

    تشکرشده 5,973 در 1,154 پست

    Rep Power
    148
    Array
    سلام
    نه برای این دو تمرین لزومی نداره اتاق نیمه تاریک باشه و در هر شرایطی می توانید این تمرینها رو انجام دهید
    برای تنفس نیازی به دراز کشیدن نیست
    اگر واقعا برای شما مقدور نیست اتاق رو نیمه تاریک کنید مشکلی نیست اما اتاق نیمه تاریک بهتره
    موفق باشید

  8. 7 کاربر از پست مفید sci تشکرکرده اند .

    barani (سه شنبه 20 فروردین 92), roze sepid (چهارشنبه 28 فروردین 92), ملیسا. (جمعه 16 خرداد 93), ارمیا (دوشنبه 10 تیر 92), باران بهاری11 (سه شنبه 20 فروردین 92), عسل1060 (چهارشنبه 21 فروردین 92), صاعد (جمعه 23 فروردین 92)

  9. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 07 تیر 92 [ 12:47]
    تاریخ عضویت
    1392-1-11
    نوشته ها
    38
    امتیاز
    338
    سطح
    6
    Points: 338, Level: 6
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class250 Experience Points
    تشکرها
    35

    تشکرشده 42 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام وقت بخیر
    آقای sci یه سوال:
    ممکنه که آدمی که همچین مشکلی رو داره بعد یه روز که تمرینا رو انجام داد یه کم بهتر بشه؟!!!!!یا فقط تلقینه؟که اثرش به زودی از بین میره...
    راستش من از عصر شنبه شروع کردم.1شنبه هم انجام دادم مراقبه بخشش و....همون روز 1شنبه سرکلاس یکی از استادا احساس کردم اون حس قبلیم کمتر شده!!!!
    آخه من همیشه ناخودآگاه از این استاده خوشم نمیومد.یعنی تازه متوجه شدم یه شباهت خیلی ریزی (یعنی بگم در حد یه انحنا تو چهرش!!) به اون داشته.حتی الانم نمیتونم دقیق مقایسه کنم که چه شباهتی دارن ولی فکرکنم حس بدم به استادم بخاطر این بوده که یه جورایی منو یاد اون مینداخته!!

    اون روز تو کلاس یه لحظه متوجه شدم دارم نگاه استاد میکنم ولی از اون حس بدی(که لذت هم میبردم!!!) کمتر شده و یه جورایی ندارمش دیگه!
    یعنی میشه با یه بار دوبار تمرین حالم خوب شده باشه؟!!

  10. 2 کاربر از پست مفید عسل1060 تشکرکرده اند .

    sci (دوشنبه 26 فروردین 92), باران بهاری11 (جمعه 23 فروردین 92)

  11. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 07 تیر 92 [ 12:47]
    تاریخ عضویت
    1392-1-11
    نوشته ها
    38
    امتیاز
    338
    سطح
    6
    Points: 338, Level: 6
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class250 Experience Points
    تشکرها
    35

    تشکرشده 42 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام آقای sci
    من تقریبا همه تمرین ها رو انجام دادم.میگم تقریبا چون تا امروز فقط 2روز صبحش دوش نگرفتم.2روز یادم رفت تو دفترچه یادداشتم صبح یادداشت کنم.
    2روزم تمرین روبرویی رو به جای 11 تا12 که یادم رفت تقریبا ساعت 12.30 انجام دادم.

    بیشتر روزایی هم که دانشگاه بودم بعدازظهر تو مسجد تمرین مراقبه رو میکردم.

    تا هفته پیش برای هردو تمرین مراقبه وپذیرش فقط یکی از اشخاص رو درنظر میگرفتم وصحنه هایی که تو ذهنم مونده بود.از کسی که خاطراتش بیشتر اذیتم میکرد شروع کردم.نتیجه اش هم تو پست قبلی گفتم.یعنی همون سوالم.که من خوب شدم یا این حس زودگذره و باید تمرینا رو تاآخر ادامه بدم؟

    از شنبه این هفته هم یه مسئله دیگه رو برای تمرین پذیرش انتخاب کردم.

  12. 2 کاربر از پست مفید عسل1060 تشکرکرده اند .

    sci (دوشنبه 26 فروردین 92), باران بهاری11 (دوشنبه 26 فروردین 92)

  13. #17
    کارشناس افتخاری

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1390-1-25
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,231
    امتیاز
    15,345
    سطح
    79
    Points: 15,345, Level: 79
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,934

    تشکرشده 5,973 در 1,154 پست

    Rep Power
    148
    Array
    سلام
    خوشبختانه به هيچ وجه تلقين نيست! شما رو به بهبودي هستيد و تمرينها را به همان ترتيب كه گفتم انجام دهيد... حتما حال بهتري رو تجربه خواهيد كرد
    به نظرم حال شما امروز بسيار بهتر از چند وقت پيش است و اين بسيار عالي است!
    موفق باشيد
    هفته آينده گزارش جديد كارتون و حالتون رو بفرماييد

  14. 3 کاربر از پست مفید sci تشکرکرده اند .

    ملیسا. (جمعه 16 خرداد 93), باران بهاری11 (دوشنبه 26 فروردین 92), عسل1060 (سه شنبه 27 فروردین 92)

  15. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 07 تیر 92 [ 12:47]
    تاریخ عضویت
    1392-1-11
    نوشته ها
    38
    امتیاز
    338
    سطح
    6
    Points: 338, Level: 6
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class250 Experience Points
    تشکرها
    35

    تشکرشده 42 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array
    این حال خوب رو مدیون راهنمایی شما هستم آقای sci

    فقط آخرش چه جوری بفهمم که حالم کاملا خوب شده یا...؟؟؟!!!!!!!:rolleyes:

  16. 4 کاربر از پست مفید عسل1060 تشکرکرده اند .

    roze sepid (چهارشنبه 28 فروردین 92), sci (چهارشنبه 28 فروردین 92), باران بهاری11 (چهارشنبه 28 فروردین 92), شیدا. (چهارشنبه 28 فروردین 92)

  17. #19
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط عسل1060 نمایش پست ها
    این حال خوب ... !!:rolleyes:


  18. 5 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    roze sepid (چهارشنبه 28 فروردین 92), sci (چهارشنبه 28 فروردین 92), ملیسا. (جمعه 16 خرداد 93), باران بهاری11 (چهارشنبه 28 فروردین 92), عسل1060 (چهارشنبه 28 فروردین 92)

  19. #20
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 07 تیر 92 [ 12:47]
    تاریخ عضویت
    1392-1-11
    نوشته ها
    38
    امتیاز
    338
    سطح
    6
    Points: 338, Level: 6
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class250 Experience Points
    تشکرها
    35

    تشکرشده 42 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array
    وقتایی که تو تمرین مراقبه قراره خودم بشینم رو اون صندلی و با خودم حرف بزنم،بیشتر گریه ام میگیره.فکر کنم تا هروقت هم که این تمرین رو انجام بدم بازم گریه ام بگیره.

    درحالیکه گمونم باید بهتر شده باشم.آخه دلم برای خودم میسوزم.از خودم میپرسم چرا چیزی نمیگفتم.چرا حرفی نمیزدم..(یه جوررایی این تمرین فرصتی میشه برای گریه کردن هام...حتی اگه از چیزای دیگه ناراحت باشم)

    دلم میخواد هرروز یه وقتی رو بذارم برای مراقبه بخشش و تا میتونم به..... بدوبیراه بگم.:mad: بعضی وقتا دلم میخواد صندلی رو بکوبم تو سرشون;)

  20. 2 کاربر از پست مفید عسل1060 تشکرکرده اند .

    roze sepid (چهارشنبه 28 فروردین 92), ارمیا (دوشنبه 10 تیر 92)


 
صفحه 2 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. کمبود میل جنسی درآقایون وعوامل آن
    توسط پدربزرگ در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 آذر 91, 12:51
  2. مادر موعود به رحمت خدا رفت (انا لله و انا الیه راجعون)
    توسط بالهای صداقت در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: دوشنبه 28 شهریور 90, 12:12
  3. تبریک به عمه خانم موعود ( زهرا )
    توسط ani در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 30 خرداد 89, 14:22

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:55 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.