این حال خوب رو مدیون راهنمایی شما هستم آقای sci
فقط آخرش چه جوری بفهمم که حالم کاملا خوب شده یا...؟؟؟!!!!!!!:rolleyes:
تشکرشده 42 در 19 پست
این حال خوب رو مدیون راهنمایی شما هستم آقای sci
فقط آخرش چه جوری بفهمم که حالم کاملا خوب شده یا...؟؟؟!!!!!!!:rolleyes:
roze sepid (چهارشنبه 28 فروردین 92), sci (چهارشنبه 28 فروردین 92), باران بهاری11 (چهارشنبه 28 فروردین 92), شیدا. (چهارشنبه 28 فروردین 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)