she جون خیلی ناراحت شدم.
چون خودم تو زندگیم مشکل دارم نمیتونم چیزی بهت بگم فقط برات دعا میکنم.
ممنون از اینکه توی تاپیک من نظرتو گفتی.
- - - Updated - - -
راستی she جان
تولدت مبارک
:X
تشکرشده 37 در 24 پست
she جون خیلی ناراحت شدم.
چون خودم تو زندگیم مشکل دارم نمیتونم چیزی بهت بگم فقط برات دعا میکنم.
ممنون از اینکه توی تاپیک من نظرتو گفتی.
- - - Updated - - -
راستی she جان
تولدت مبارک
:X
she (سه شنبه 27 فروردین 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)