دوست عزیز سلام
مواردی رو که شما نوشتی به نظرم خانمتون نسبت به خانواده شما بدبین شدن
و همه رفتارو گفتار اونا برای خانمتون از فیلتر بد بینی رد میشه
تا حالا نشستی خیلی آروم نه تو دعوا و قهر وقتی که رابطتون عادیه باهاش حرف بزنی حرفاشو بشنویی؟ ازش بپرس و بخوا که صادقانه برات بگه چه موضوعی پیش اومده که اینطوری شده
و خانمتون و مطمئن کنید که حرفها و نظرات خانواده تون هیچ تاثیری رو روابط شما ( شما و همسرت )نخواهد داشت . پس رو حرفای اونا حساس نباشه
و مورد دیگه ای به نظرم اومد اینکه که همسرتون واقعا شما رو دوست داره ولی یه حسی شبیه انحصار طلب رو داره البته همون طور که خودتون گفتید فقط نسبت به خانواده شما ست که میخواد شما برای ایشون در انحصار کامل باشید
اگر امکانش هست وقتی پیش خانواده خودتون هستید به خانمتون بیشتر توجه کنید. تا خیالش راحت باشه با وجود اونا هم ذره ای از توجه شما بهش کم نمیشه
موفق باشید
زندگی ،خاطره آمدن و رفتن ماست
لحظه آمدن و رفتن ما ،تنهائی ست
علاقه مندی ها (Bookmarks)