خدمت ریحانه خانم
http://www.hamdardi.net/thread23789-24.html
و اینم از دسته گل امشبم
شیر بچه مازنی خوب شد؟ خودم زیاد راضی نیستم پف نکرد عکس زیاد گرفتم موقع پخت می ذارم تو آشپزخونه اگه این تایید شدولی کره زیاد نیست 170؟ فکر کنم 125 تا 150 کافی باشه 170 خدایی از دست آدم در می ره فکر کنم 200 ریختم نکه کره 250 بود منم حدودی ریختم و لی ممننم اولین تجربه کیک پزیزمیم بود جالب بود
احساس می کنم شبیه کیک یزدی شد
از صابر به ریحانه شما دخترا کلا همین یکی دو قلم هنرو داشتید که اونم خودتون اعتراف می کنید دیگه ندارید بله ما آقایون هم درس می خونیم هم خدمت سربازی می ریم هم آشپزی می کنیم هم اختراع و اکتشاف می کنیم همه کار از ما بر میاد شما چی؟ دوتا هنرم داشتین که گول می خوردیم هم دیگه ندارید بگو چرا این قدر بو ترشی میاد نگو هنراتون ته کشیده
روزنه کجایی امید که بیخیال داره برا خودش تو باغ قدم می زنه تو بیا سنگرو حفظ کن فردا طوفان می شه













علاقه مندی ها (Bookmarks)