به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 55
  1. #41
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 28 شهریور 00 [ 14:58]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    604
    امتیاز
    13,683
    سطح
    76
    Points: 13,683, Level: 76
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 367
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,960

    تشکرشده 2,293 در 573 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    سلام کارخوبی می کنی که اینجا رو برای درددلات انتخاب می کنی...
    ایکاش میتونسی هروقت که اونقدر دلتنگ شدی که میخوای بهش زنگ بزنی وصداشو بشنوی بیای اینجا وبه بچه ها بگی که چقدر گرفته ای و...شاید اینجوری یه کم سبک بشی و لازم نباشه به اون زنگ بزنی.
    آقا محمد من نمی تونم بگم راحته که جلوی احساساتت رو بگیری و یکدفعه فراموش کنی. ولی خودت اگه فکر می کنی اینجوری میتونی کم کم فراموشش کنی خب قبول،ادامه بده.
    ولی واقعا با شنیدن صداش باز وسوسه نمیشی که خودشم ببینی؟
    فکرکنم همینطور باشه.
    بعضی وقتا میخوام قید همه چیو بزنم و بگم مهم نیس کاری که با من کردی و میبخشم اما بعدش نمیتونم
    قید همه چی یعنی چی؟قید احترامی که دیگه بینتون نیست؟قید اعتمادی که دیگه وجود نداره؟قید ارزش خودتو که اون برات قائل نشد؟قید قرارهای پاکی که بین شمابود وحالا دیگه پاک نیست؟قید غیرتتو؟ قید آینده تو؟قید خوشبختی رو؟
    واقعا قید چی رو بزنی؟فقط برای دلتنگی که کم کم هم بهتر میشی قید چی رو بزنی؟
    باور کن اگه 1درصد احتمالش بود که با او بودن حال تو رو برای همیشه خوب خواهد کرد یک بارم بهت نمیگفتیم ازش دوری کن.
    از خودم و وضعی که واسم درست شده بدم میاد
    از همه چی زده شدم
    فقط اونو میخوام
    بعضی وقتا فکر میکنم چه قدر مظلوم واقع شدم
    من بدجور تو این رابطه ضربه خوردم
    متاسفانه شما داری تاوان اشتباه خودت رو میدی.همه آدما اشتباه میکنن.شکست میخورن.ولی بازم برای درست کردن زندگیشون از نو شروع میکنن.
    آدم نباید به هیچکس اینقدر وابسته باشه.حتی به همسرت.چون ممکنه روزگار یه روز اونو از تو بگیره.ولی تو زنده ای وباید زندگی کنی...
    اشتباهت رو دوباره تکرار نکن.
    تصویر وصداش بعد از مدتی که نبینیش از جلو چشمات محو میشه.
    هروقت دلت گرفت و...این تالار بخش هایی برای درددل داره میتونی بری اونجا بنویسی.همه ما در غم های همدیگه شریک هستیم...

  2. 2 کاربر از پست مفید reihane_b تشکرکرده اند .

    rozaneh (دوشنبه 26 فروردین 92), roze sepid (دوشنبه 26 فروردین 92)

  3. #42
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mohamad_021 نمایش پست ها
    الان یه هفته میشه گذشته
    بعضی موقعها میشه شمارش و میگریم صداش رو میشنوم و قطع میکنم
    صداش آرومم میکنه.به هر سرگرمی رو میارم فقط اون جلوی چشامه
    بعضی وقتا میخوام قید همه چیو بزنم و بگم مهم نیس کاری که با من کردی و میبخشم اما بعدش نمیتونم
    از خودم و وضعی که واسم درست شده بدم میاد
    از همه چی زده شدم
    فقط اونو میخوام
    بعضی وقتا فکر میکنم چه قدر مظلوم واقع شدم
    من بدجور تو این رابطه ضربه خوردم
    همه اونهایی که به هر دلیلی یک روز جدا شدند همین روزها را پشت سر گذاشتند.
    سخته. ولی چاره ای نیست.
    برگشتنت اشتباه است. پس مقاومت کن.
    هر چی بیشتر تنها بشینی و فکر کنی این روزها سخت تر می گذره.
    خودت را سرگرم کن. ورزش، با دوستان بیرون رفتن و ... توی جمع باش تا این افکار کمتر سراغت بیاد.
    تلفن نزن. حتی در حد شنیدن صداش. کارت را سخت تر می کنه.

    فقط بدون که طبیعی است و باید مثل یک مرد واقعی محکم و مقاوم باشی تا بگذره.

  4. 3 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    reihane_b (پنجشنبه 22 فروردین 92), rozaneh (دوشنبه 26 فروردین 92), roze sepid (دوشنبه 26 فروردین 92)

  5. #43
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 26 اردیبهشت 93 [ 09:36]
    تاریخ عضویت
    1392-1-11
    نوشته ها
    40
    امتیاز
    988
    سطح
    16
    Points: 988, Level: 16
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 62 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من یه پسری بومد که خیلی فعال بودم . خیلی شوخ بودم خیلی مغرور بودم
    اما از زمانی که با این دختر آشنا شدم خیلی چیزا ازم گرفته شد
    همیشه احساس میکردم شوهرشم وقتی فهمیدم اینجوری کرده باهام یهو مرگ خودم رو توسط بهترین کسی که دوسش داشتم
    این حرفا رو اینجا اگه میگم میخوام تخلیه احساسی شم مگه نه میدونم که برگشتم به اون امکان پذیر نیست

  6. 2 کاربر از پست مفید mohamad_021 تشکرکرده اند .

    reihane_b (شنبه 24 فروردین 92), roze sepid (دوشنبه 26 فروردین 92)

  7. #44
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 تیر 92 [ 11:33]
    تاریخ عضویت
    1392-1-09
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    214
    سطح
    4
    Points: 214, Level: 4
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 36
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 53 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اشکال نداره هروقت دلتون تنگ شد میتونید بیاین اینجا بنویسید ماهم دلتنگیاتون رو گوش میدیم. اصلا عیبی نداره اماسعی کنید خودتون رو سرگرم کنید، فقط خودتون به خودتون میتونید کمک کنیدتا زودر و راحت تر این دوره رو بتونید پشت سر بگذارید. اما این روزا هم تموم میشه و روزای بهتر میان. به خدا توکل کنید تا کمکتون کنه

  8. 3 کاربر از پست مفید negare.bahar تشکرکرده اند .

    rozaneh (دوشنبه 26 فروردین 92), roze sepid (دوشنبه 26 فروردین 92), شیدا. (یکشنبه 25 فروردین 92)

  9. #45
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 26 اردیبهشت 93 [ 09:36]
    تاریخ عضویت
    1392-1-11
    نوشته ها
    40
    امتیاز
    988
    سطح
    16
    Points: 988, Level: 16
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 62 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من واقعا نمیدونم با این وضع روحی که دارم تا کی میتونم این دوری رو تحمل کنم هنوزم دوسش دارم
    هنوزم فکر میکنم امید هست که باهم باشیم
    بعضی وقتا میرم پروفایلشو چک میکنم به نظر شاد میاد و مشکلی نداره
    اما من ....
    چرا بین اینهمه آدم تو دنیا شانس گند من اینجوری بود
    چرامنی که صادق بودم تو این رابطه باید تاوان کار اونو پس بدم
    چرا از فکرش نمیام بیرون
    ایین چه جور جدا شدنیه که هنوزم همه فکرم ماله اونه هر کاری میکنم نمیتونم بهش فکر نکنم
    حتی یه ذره هم بهتر نشدم که خوشحال باشم داره فراموش میشه
    احتیاج دارم به صداش .دستاش .خودش
    بدون اناهید حرکت ندارم

  10. 3 کاربر از پست مفید mohamad_021 تشکرکرده اند .

    reihane_b (دوشنبه 26 فروردین 92), rozaneh (دوشنبه 26 فروردین 92), roze sepid (دوشنبه 26 فروردین 92)

  11. #46
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 11 بهمن 98 [ 21:22]
    تاریخ عضویت
    1390-1-21
    محل سکونت
    یه جای دور دور دور
    نوشته ها
    662
    امتیاز
    12,717
    سطح
    73
    Points: 12,717, Level: 73
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 133
    Overall activity: 19.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,167

    تشکرشده 2,912 در 637 پست

    Rep Power
    88
    Array
    محمد عزیز
    شما دچار وابستگی شدید شدید که گاهی با عشق اشتباه گرفته میشه تو این تالار و نت روش های رهایی از وابستگی رو سرچ کن باور کن که باید رها کنی خودتو از این افکار وگرنه صدمه روحی ات شدت پیدا میکنه . باور کن که غیر از اون خانوم دخترهای زیاد دیگه ای هم وجود دارند و دنیا هیچ وقت محدود به یک آدم نمیشه عشق رو برای خودت آرزو کن اما پاک و با صداقت و وفاداری . شاد باشی
    نمی دانم چه کرده ام
    اما
    می دانم به تو نیاز مندم


  12. 2 کاربر از پست مفید rozaneh تشکرکرده اند .

    reihane_b (دوشنبه 26 فروردین 92), ویدا@ (دوشنبه 26 فروردین 92)

  13. #47
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 28 شهریور 00 [ 14:58]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    604
    امتیاز
    13,683
    سطح
    76
    Points: 13,683, Level: 76
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 367
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,960

    تشکرشده 2,293 در 573 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    آقا محمد ببخشیدولی به نظر من شما معنی دوست داشتن رو هنوز نیمدونی.چون دوست داشتن خیلی بالاتر وبرتر از عشقه .واینکه حتی اگر شما عاشقشم باشی (که گمون نمیکنم!) هنوز به دوست داشتن نرسیدی.

    این وابستگی ها فقط برای شما نیس.برای 90 درصد جوونا اتفاق میفته.
    ولی اینکه چه راهی رو انتخاب کنن مهمه.وگرنه که دل بستن خیلی راحته ودل کندن مشکل.کیه که اینو ندونه.

    شما چرا اشتباهت رو میذاری پای شانس؟؟اینجوری بیشتر برای خودت سختش میکنی.
    چون شانس یعنی من هیچ دخالتی تو وضع الان خودم نداشتم،درصورتیکه شما خودت راه رو اشتباه رفتی وقتی که به کسی دل بستی که هیچ شناختی ازش نداشتی.اینطور نیس؟؟
    چرا میگی شانس،یکم مسئول اشتباهی که کردی باش.واقعا تو این مورد شما من اصلا اصلا اعتقادی به شانس ندارم.چون خودت راه و کج رفتی ولی حالا برای اینکه بگی من بیگناه بودم و....داری از زیرش در میری.

    باخودت روراست باش.این دوست داشتن نیس،اگرم باشه ارزشی نداره. توی دوست داشتن ما خیانت نداریم(منظورم فقط خیانت اون خانم نیس،خودتم هستی. شما هم خیانت کردی)


    راستی الان چیکار میکنی؟درس ،کار، فعالیت چی؟؟

  14. 2 کاربر از پست مفید reihane_b تشکرکرده اند .

    rozaneh (دوشنبه 26 فروردین 92), roze sepid (دوشنبه 26 فروردین 92)

  15. #48
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    If I go there will be trouble And if I stay it will be double

    محمد گرامی،
    همه این احساساتی که می گی طبیعی است و کسانی که جدا می شن تجربه می کنند ( بار صدم )
    پس فقط سعی کن مقاوم باشی و این مرحله را رد کنی.
    کمتر برو سروقت نشونه ای از اون خانم. پروفایلش و فیس بوکش و ...

    این را هم بدون که رفتن و جدا شدن سخته، اما اگر بهش برگردی هم سختی های خودش را داره.
    این رابطه خراب شده و اون دختر با تو و ایده آلهات خیلی فاصله داره.

  16. کاربر روبرو از پست مفید شیدا. تشکرکرده است .

    reihane_b (دوشنبه 26 فروردین 92)

  17. #49
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 دی 93 [ 22:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    661
    امتیاز
    3,788
    سطح
    38
    Points: 3,788, Level: 38
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,635

    تشکرشده 911 در 430 پست

    Rep Power
    80
    Array
    آقا محمد لطفا صبر داشته باشيد.
    مطمئن باشيد دوستان درست ميگن

  18. 2 کاربر از پست مفید roze sepid تشکرکرده اند .

    reihane_b (دوشنبه 26 فروردین 92), شیدا. (دوشنبه 26 فروردین 92)

  19. #50
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 26 اردیبهشت 93 [ 09:36]
    تاریخ عضویت
    1392-1-11
    نوشته ها
    40
    امتیاز
    988
    سطح
    16
    Points: 988, Level: 16
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 62 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array
    چقدر با شما بچه ها حرف زدن شیرینه
    از اینکه تو این شرایط کنارم هستین خیلی ممنونم
    اما بچه ها من یه آدمیم که خیلی سخت به کسی دل میبندم یعنی اینجوری بگم تا حالا نشده دختری بیاد که بتونه مثه اون من رو بفهمه
    با اون که بودم خیلی راحت بودم .حرفمو میفهمید
    شاید فکر کنید من از این آدمای منزوی گوشه گیرم اما اینجوری نیست تو تمام این مدت که ازش جدا بودم سرم رو به هر کاری که بگین گرم کردم اما به هر کاری که دست میزنم بازم اون جلوی چشممه
    من بیشتر از هر چیزی به رها شدن از این مخمصه ای که توش قرار گرفتم فکر میکنم اما با یه فکر کوچیک بهش همه اون حالات پریشونی و اضطراب بر میگرده
    حتی دوستای نزدیکم از این وضع من اعصابشون خورد شده

  20. کاربر روبرو از پست مفید mohamad_021 تشکرکرده است .

    reihane_b (دوشنبه 26 فروردین 92)


 
صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:41 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.