سلام آقای sci
من تقریبا همه تمرین ها رو انجام دادم.میگم تقریبا چون تا امروز فقط 2روز صبحش دوش نگرفتم.2روز یادم رفت تو دفترچه یادداشتم صبح یادداشت کنم.
2روزم تمرین روبرویی رو به جای 11 تا12 که یادم رفت تقریبا ساعت 12.30 انجام دادم.
بیشتر روزایی هم که دانشگاه بودم بعدازظهر تو مسجد تمرین مراقبه رو میکردم.
تا هفته پیش برای هردو تمرین مراقبه وپذیرش فقط یکی از اشخاص رو درنظر میگرفتم وصحنه هایی که تو ذهنم مونده بود.از کسی که خاطراتش بیشتر اذیتم میکرد شروع کردم.نتیجه اش هم تو پست قبلی گفتم.یعنی همون سوالم.که من خوب شدم یا این حس زودگذره و باید تمرینا رو تاآخر ادامه بدم؟
از شنبه این هفته هم یه مسئله دیگه رو برای تمرین پذیرش انتخاب کردم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)