به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 23
  1. #11
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    نهاله جان بهتره به بحثهای حاشیه ای وارد نشوی عزیزم .


    پیشنهاد می کنم پستهای جناب sci در تاپیکهای ترانه و بهار زندگی را بخوانی تا بهتر بتوانی ذهنت را کنترل کنی و احساسات منفی را از خود دور کنی و

    تغییرات مثبت درخودایجاد کنی که بیشتر از هرچیز نفعش به خودت خواهد رسید .


    تأکید می کنم ذهنت را از بحث و اشتغالات غیر ضروری و حاشیه ای دور نگه دار
    .





  2. کاربر روبرو از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده است .

    شیدا. (جمعه 23 فروردین 92)

  3. #12
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    نهاله عزیز،

    همانطور که فرشته مهربان گفتند شما بهتر هست از مسایل حاشیه ای دوری کنید.
    در تاپیک شما به وضوح درگیری ذهنیتان با مسایلی مثل تفاوت دین، مذهب، کشور، نژاد دیده می شه.

    همه ما انسانیم. فارغ از هر نژاد و دین و ملیتی. سعی کن اصلا وارد این صحبتها نشی.
    هر بار هم که ایشون صحبت نژاد یا هر چیزی را پیش کشید با لبخند و سکوت صبر کن تا حرفشون تمام بشه و بعد در مورد چیز دیگری صحبت کنید.

  4. 3 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    asemani (جمعه 23 فروردین 92), فرشته مهربان (یکشنبه 25 فروردین 92), ویدا@ (شنبه 24 فروردین 92)

  5. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 14 اردیبهشت 92 [ 17:46]
    تاریخ عضویت
    1392-1-17
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    215
    سطح
    4
    Points: 215, Level: 4
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registeredTagger Second Class100 Experience Points
    تشکرها
    22

    تشکرشده 24 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array
    فرشته جان مهربان
    شما که انقدر خوب راه کار ارئه میدهید توجه کنید همین طور که جواب جناب سمانیس رو میدم تو کل زندگیم همینم(خواهشا باز سوتفاهم نشه) اصلا کوتاه نمیام و همینم بد بختم کرده تا حق یا حرف رو که احساس میکنم درسته و مال منه نگیرم آروم نمیگیرم


    - - - Updated - - -


    واییییییییییی خدا
    من نمیدونم کی شماها به این نتیجه رسیدین واز نتیجتونم مطمئن شدین که من نژا پرست قوم گرا و......... هستم با با به همین قوم و نژاد و دین و مذهب قسم که من هم اول حرص خوردنام بخاطر همین ماسائل بود (با جاریم)اخرشم زدم به سیم آخر من اومدم اینجا چون فکر میکردم اینجا یه سایت روانشناسیه با آدمهایی که قصد آرامش بخشیدن به روان ادمایی مثل من روانپریشه ولی انگار اینجا یا هر جای دیگه از این وطن تا سر سوزنی بفهمند طرف از افغانستان هستش یا یه رگی داره سریع نظرشون و راهنمایی هاشون تبدیل میشه به خصومت؟؟؟؟؟؟؟؟:rolleyes:
    خواهشا مثل خود روانشناسا که قسم میخورن راز دار و همدرد و همراه مراجعه کننده هاشون باشن با دلی صاف راهنمایی کنید نه که هی نصیحت و خصومت
    اگر میتونید یه روانپریشی مثل منو که قراره به روانپزشک مراجعه کنه رو تا موقع مراجعه راهنمایی کنید و گر نه هم نهایتاکلا از سایت خدا حافظی میکنم تموم شد نه که رو خود خوری ها و زباله های ذهنی یا فکریم اضافه کنم

    - - - Updated - - -

    یه چیز یادم رفت ازتون بپرسم به نظر شما یه ادم که4 دفه از فاصله ی1 متری حداقلش و1/5 متری حد اکثرش با سر به زمین خورده باشه امکان مریضی های خاصی رو میتونه داشته باشه؟
    ویرایش توسط فرشته مهربان : یکشنبه 25 فروردین 92 در ساعت 03:55 دلیل: حذف حرفهای بین فردی و غیر مشاوره ای

  6. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 آذر 92 [ 02:49]
    تاریخ عضویت
    1391-6-27
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    1,246
    سطح
    19
    Points: 1,246, Level: 19
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    140

    تشکرشده 140 در 56 پست

    Rep Power
    0
    Array
    تو چه اصراری داری که هی رو افغانی بودنت تاکید کنی و بقیه رو متهم کنی که کمکت نمیکنن؟؟؟؟
    میتونستی با رفتار و منش و درایت به جاریت و کل فامیل نشون بدی که لقب و نژاد و قوم و هرچیزی دیگه مایه برتری یا پستی هیچ آدمی نیست....چرا با رفتار خوبت به همه فامیل نشون ندادی که اشکال کار جاریته و نه تو...اینجا هم حاضر نشدی به حرف کسی گوش کنی ....توصیه ای بهتر از فرشته مهربون میخواستی؟؟؟ برو رو خودت کار کن و مطمئن باش هر کس دیگه جای اون زن جاری تو بود همین مشکلاتو داشتی

  7. 3 کاربر از پست مفید gelareh تشکرکرده اند .

    asemani (شنبه 24 فروردین 92), mamosh (دوشنبه 26 فروردین 92), ویدا@ (شنبه 24 فروردین 92)

  8. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 14 اردیبهشت 92 [ 17:46]
    تاریخ عضویت
    1392-1-17
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    215
    سطح
    4
    Points: 215, Level: 4
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registeredTagger Second Class100 Experience Points
    تشکرها
    22

    تشکرشده 24 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟
    مرسی از همه شما خوبان:(

  9. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 14 اردیبهشت 92 [ 17:46]
    تاریخ عضویت
    1392-1-17
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    215
    سطح
    4
    Points: 215, Level: 4
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registeredTagger Second Class100 Experience Points
    تشکرها
    22

    تشکرشده 24 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Icon16

    فرشته مهربان و شیدا جان شما ها که میگید کنترل فکر و ذهن و..... خوب چطور راه حلی یامطلبی در مورد کنترل فکر و ذهن تو سایت یا جای دیگه سراغ دارید؟ برام بذارید(لینکش) خیلی خیلی ممنونتون میشم واقعا خودمم خسته شدم از خودم و این حس لج بازی و خود خواهی و تند خویی و...... توهم خوب بودن که خودمم میدونم اصلا هم اینطور نیست

    - - - Updated - - -

    گلاره خانم شما میگی میتونستم با رفتارم بهش بفهمونم
    اخه کاش میفهمیدین منظور من از این این همه در مورد هزاره ها گفتم چی بود کارم راحتر بود
    ببینید این خانم حتی ایرانی ها اروپایی ها امریکای ها افریقای ها مردم استرالیا هر ادمی که یه خورده قیافش با دیگران فرق داره رو میگه هزاره من همش باهاش مخالفت میکردم که خانم(فلان)بنده گیه خدا با این چیزا نیست شعور ادما به این چیزا نیست مهربونی شون فهم و درکشون دین ایمونشون به این قیافه یا از چه نسلی باشن نیییییییییییییییییییییییس ت
    یه همسایه هزاره داشتن(نسل چنگیز خان مغول) نه تنها خودش که بچه هاشم هی مسخرش میکردن بعد اینکه میرفت(این خانم رو همسایه میگفت میومد خونش غافل از اینکه این جاریه نفهم من خیلی بد ذات تر از این حرفاست)اخرش نفهمیدم که اگه انقدر هزاره ها بدن پس چرا رفت و امد داری باهاش!!!!!!!!!! البته به چشم نوکر میدیدش(بعضی وقتا فکر میکنم چون جاریم میفهمیده من حساسم انقدر جلو من به هر قایفه ی که میرسیده هزاره هزاره میکرده؟
    من بشتر میگفتم بابا تا افغانستان ادمایی مثل ما هارو داره این جنگهای داخلیش تموم نمیشه این بنده خدا ها چه گناهی کردن که بابا هاشون تو زمان جنگ داخلی چه بلا های سر مردم اوردن

  10. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 14 اردیبهشت 92 [ 17:46]
    تاریخ عضویت
    1392-1-17
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    215
    سطح
    4
    Points: 215, Level: 4
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registeredTagger Second Class100 Experience Points
    تشکرها
    22

    تشکرشده 24 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام به همه
    چرا هیچکس نمیاد به دادم برسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    من دارم (خدای نکرده)گوش شیطون کرخون به پا میکنم بازم به برادر شوهرم اس دادم که برات متاسفم برادریت رو با فرستادن نصف شبی زنت پشت درمون به شوهرم ثابت کردی فقط از طرفم بهش بگو تف به صورتت بیاد که لیاقت تفم نداری

    در جواب نوشت حالم ازت بهم میخوره حروم لقمه
    نوشتم تو و زنت حروم لقمه هستی پیر خرفت میخواستی جلو زنت رو بگیری که کار به بی احترامی نرسه
    نوشت هزاره نجس برو یه بی ناموس و فلان ک...ش از فامیلت رو یکی از شوهر های مامنت رو بگو بیاد با من حرف بزنه
    گفتم تو نفهم مگه من به تو یا خانوادت فحش دادم که به پدر مادرم فحش میدی مرتیکه نفهم؟
    در ضمن اون زن تویه که چند تا شوهر داره بد بخت اصلا خبر داری زنت میگه یه روز از عمرم باشه ازش طلاق میگیرم و تو همسایگیشون زن یکی دیگه میشم و هر روز میرم باهاش پارک تا ... بسوزه
    در ضمن تو در حدی نیستی که بخوام خون بابام یا حتی سگ فامیلم رو بخاطرت کثیف کنم
    یه فحش خیلی بد به فامیلم داد منم گفتم اگه شوهرم بفهمه تو بخاطر زنت این چیزارو به من گفتی خودش میاد حساب تو زنت رو میرسه نیاز به فامیل من نیست
    فعلا گوشیش رو خاموش کرده تا فردا مطمئنم بازم یه فحش میفرسته من هم شیطون تو جلدم میره جواب بدتر میدم
    شمارا خدا به دادم برسید مگه مسلمون نیستین مگه دل رحم ندارین مگه نشنیدین اگه کسی ازتون کمک بخواد باید در جوابش کمکش کنید
    خدا خدا خدااااااااااااااااااااااا ااااااا
    اگه شوهرم بفهمه بازم اس بازی کردم
    اگه اون نکبت بازم بیاد ابرو ریزی
    اگه برن ازم شکایت کنن

    اگه شوهرم با برادرش کتک کاری کنن
    میخوام به یکی از برادرای شوهرم که تو استرلیاست بگم که (اسم این برادر تهرانیش) داره با من و برادرت بخاطر زنش دعوا میکنه اخه اونم از این بدش میاد چون تو نوجونی هاشون خیلی اینارو کتک زده
    ولی میترسم خواهر دوقلوی شوهرم بفهمه ناراحت بشه که چرا اونو با خبر کردی حرص میخوره البته مجرد
    ویرایش توسط nahale1 : سه شنبه 03 اردیبهشت 92 در ساعت 01:37

  11. #18
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    شما خجالت نمی کشی این حرفهای زشت را برای برادرشوهرت اس ام اس می کنی؟

    باز هم خداپدرش را بیامرزه گوشیش را خاموش کرد.

    بس کن دیگه.
    اصلا فکر کن اونها مردن.
    ولشون کن.
    هیچ تماسی نگیر.

  12. کاربر روبرو از پست مفید شیدا. تشکرکرده است .

    asemani (سه شنبه 03 اردیبهشت 92)

  13. #19
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 14 اردیبهشت 92 [ 17:46]
    تاریخ عضویت
    1392-1-17
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    215
    سطح
    4
    Points: 215, Level: 4
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registeredTagger Second Class100 Experience Points
    تشکرها
    22

    تشکرشده 24 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان نمایش پست ها

    نهاله جان بهتره به بحثهای حاشیه ای وارد نشوی عزیزم .


    پیشنهاد می کنم پستهای جناب sci در تاپیکهای ترانه و بهار زندگی را بخوانی تا بهتر بتوانی ذهنت را کنترل کنی و احساسات منفی را از خود دور کنی و

    تغییرات مثبت درخودایجاد کنی که بیشتر از هرچیز نفعش به خودت خواهد رسید .


    تأکید می کنم ذهنت را از بحث و اشتغالات غیر ضروری و حاشیه ای دور نگه دار
    .
    سلام به همه
    فرشته جان در کدام قسمت دنبال این تاپیکها با شم؟
    چرا هیچکی هیچی نمیگه چرا یه سر به من نمیزنید؟
    کنترل فکر چطور که میگین مهارت کنترل فکر!

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا. نمایش پست ها
    شما خجالت نمی کشی این حرفهای زشت را برای برادرشوهرت اس ام اس می کنی؟

    باز هم خداپدرش را بیامرزه گوشیش را خاموش کرد.

    بس کن دیگه.
    اصلا فکر کن اونها مردن.
    ولشون کن.
    هیچ تماسی نگیر.

    شیدا جان سلام
    میدونم میگی روانی بسه دیگه بی احترامی تا کجا ولی
    فرداش باز زنگ زدم به گوشی جاریم فکر کنم یکی از دختراش بود گذاشتن رو پیغامگیر هرچی که دل تنگم میخواست گذاشتم
    بعد به برادر شوهرم زنگ زدم گفت بنال گفتم تو خجالت نمیکشی به زن برادرت همچین فحشای بی ناموسی و بی غیرتی میدی؟
    گفت بی ناموس و بیغیرت اون بابای فلان ک...ته و............ردیف کرد قطع کردم باز زنگ زدم گفتم زن نکبتت چون فقط بهش گفتم بیسواد دهاتی پاشد اومد پشت درمون خودشو کشت حالا تو به مادر پاک دامن من تهمت چند شوهری میزنی عوضی؟ بخدا میخواشتم ازت معذرت بخوام حالا تا دنیا دنیاست ولت نمیکنم
    گفت برو هر ... دلت میخواد بخور

    شانسم همون روز شوهر بیچارم با خوشحالی زود اومد خونه که منو خوشحال کنه و......... دید بهم ریختم نمیخواستم با خبر بشه ولی نشد
    گوشیشو پرت کرد اخه بازچراا ادامه دادی اون موضوع که تموم شده بود
    بعدم.........
    اخرش گوشیمو خوند که برادرش همچین فحشایی داده گفت یعنی باور کنم به زنم اینارو گفته من با اینکه زنش اومد داد و هوار بی ابرویی کرد بهش بی احترامی نکردم در عوض اون فحش های ناموسی به زنم داده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    .......گفتم لازم نکرده بری به داداشت بی احترامی کنی من دست خودم نبود باید زودتر برم دکتر(میخواست بزنم ولی چون سری قبلش به اندازه کافی دعوامون شد اندفه گفت لعنت بر شیطون)
    ویرایش توسط nahale1 : شنبه 07 اردیبهشت 92 در ساعت 03:05

  14. #20
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط nahale1 نمایش پست ها
    ......گفتم لازم نکرده بری به داداشت بی احترامی کنی من دست خودم نبود باید زودتر برم دکتر(میخواست بزنم ولی چون سری قبلش به اندازه کافی دعوامون شد اندفه گفت لعنت بر شیطون)
    ببین اینطوری هم حرمتها از بین می ره و روابط برادرها را خراب می کنی
    هم زندگی خودت را خراب می کنی
    خب زودتر برو دکتر دیگه.
    منتظر چی هستی؟

  15. کاربر روبرو از پست مفید شیدا. تشکرکرده است .

    ویدا@ (شنبه 07 اردیبهشت 92)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. منم دوس دارم یه ازدواج موفق جوری ک خودم میخام داشته باشم:(((
    توسط SHahr-Zad در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد ازدواج
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 مهر 93, 23:50
  2. آنیما و آنیموس- فرافکنی
    توسط meinoush در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 02 شهریور 93, 00:28
  3. عروس بزگتر بهتر است یا عروس کوچکتر خانواده؟
    توسط باربی در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 شهریور 91, 20:52
  4. داماد کوچک تر از عروس !
    توسط lord.hamed در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 02 آبان 90, 00:08
  5. دوس دارم یه دختر شاد و پر انرژی باشم:)
    توسط nazlin1990 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: جمعه 15 مهر 90, 12:05

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:05 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.