نهاله جان بهتره به بحثهای حاشیه ای وارد نشوی عزیزم .
پیشنهاد می کنم پستهای جناب sci در تاپیکهای ترانه و بهار زندگی را بخوانی تا بهتر بتوانی ذهنت را کنترل کنی و احساسات منفی را از خود دور کنی و
تغییرات مثبت درخودایجاد کنی که بیشتر از هرچیز نفعش به خودت خواهد رسید .
تأکید می کنم ذهنت را از بحث و اشتغالات غیر ضروری و حاشیه ای دور نگه دار .






با با به همین قوم و نژاد و دین و مذهب قسم که من هم اول حرص خوردنام بخاطر همین ماسائل بود (با جاریم)اخرشم زدم به سیم آخر من اومدم اینجا چون فکر میکردم اینجا یه سایت روانشناسیه با آدمهایی که قصد آرامش بخشیدن به روان ادمایی مثل من روانپریشه ولی انگار اینجا یا هر جای دیگه از این وطن تا سر سوزنی بفهمند طرف از افغانستان هستش یا یه رگی داره سریع نظرشون و راهنمایی هاشون تبدیل میشه به خصومت؟؟؟؟؟؟؟؟:rolleyes:
خصومت
کلا از سایت خدا حافظی میکنم تموم شد نه که رو خود خوری ها و زباله های ذهنی یا فکریم اضافه کنم

:(


علاقه مندی ها (Bookmarks)