سلام وقت بخیر
آقای sci یه سوال:
ممکنه که آدمی که همچین مشکلی رو داره بعد یه روز که تمرینا رو انجام داد یه کم بهتر بشه؟!!!!!یا فقط تلقینه؟که اثرش به زودی از بین میره...
راستش من از عصر شنبه شروع کردم.1شنبه هم انجام دادم مراقبه بخشش و....همون روز 1شنبه سرکلاس یکی از استادا احساس کردم اون حس قبلیم کمتر شده!!!!
آخه من همیشه ناخودآگاه از این استاده خوشم نمیومد.یعنی تازه متوجه شدم یه شباهت خیلی ریزی (یعنی بگم در حد یه انحنا تو چهرش!!) به اون داشته.حتی الانم نمیتونم دقیق مقایسه کنم که چه شباهتی دارن ولی فکرکنم حس بدم به استادم بخاطر این بوده که یه جورایی منو یاد اون مینداخته!!
اون روز تو کلاس یه لحظه متوجه شدم دارم نگاه استاد میکنم ولی از اون حس بدی(که لذت هم میبردم!!!) کمتر شده و یه جورایی ندارمش دیگه!
یعنی میشه با یه بار دوبار تمرین حالم خوب شده باشه؟!!








علاقه مندی ها (Bookmarks)