سلام مریم جان خوبی عزیزجان؟
چرا انقدر نا امید هستی چرا به خودت تلقین میکنی که زشتی ؟
مگه آدم انفدر بایداز خودش ناامید باشه؟
حتما اون خواستگارها مناسب شما نبودن
سرنوشت شما حتما درجایی دیگه رقم خورده ، هیچ وقت هم دوستی با کسی نندازین به خاطر ازدواجف چون اصلا درست نیست،
این آقا پسر هم اگه واسه ازدواج بخواد میاد خواستگاری نه این که اول شروع کنه بعدشم بذاره بره
خودت انقدرعاقل هستی که ببینی چکاری درسته وچه کاری اشتباه
خودت رو به کاری مشغول کن واز این فکرا بیا بیرون
من کوچکتر از اونی هستم که شما رو نصحیت کنم
اما همیشه حرفامو رک میگم
ازت خواهش میکنم از خدا غافل نشو که اوست که معجزه میکند








علاقه مندی ها (Bookmarks)