به نظر من نیازی نیست حضوری بری چون شاید تحت تاثیر حرفاش قرار بگیری
من نو دوران دوستی دقیقا شرایط تو رو داشتم اما انقد عاقل نبودم که رابطرو تمومش کنم من الان ازدواج کزدم اما انقد مرددم که نمیتونم تصمیمی برای رفتن سر خونه و زندگی خودم بگیرم.
به نظر من کار خیلی عاقلانه ای کردی.
شما که جواب منفی رو دادی پس چرا به حرفاش توجه می کنی بی اعتنای بی اعتنا باش .
منم رابطمو یکبار کاملا تموم کردم اما همین التماس خواهش ها الان منو به اینجا کشونده.
تو رو خدا تو اشتباه منو تکرار نکن.









علاقه مندی ها (Bookmarks)