میخوای حرف بزنی حرفی نیست ولی حرف اینه که چون تایپیکت حالت گفتگوی آزاد پیدا میکنه منتقل میشه به انجمن آزاد که رایگان نیست ولی شاید اونجا بیشتر حالت گپ زنی دیده بشه!
هرچه میخواهد دل تنگت بگو! اگه جوابی هم نداشته باشیم که بدیم حداقل حرفاتو شنیدیم!
تشکرشده 2,441 در 754 پست
میخوای حرف بزنی حرفی نیست ولی حرف اینه که چون تایپیکت حالت گفتگوی آزاد پیدا میکنه منتقل میشه به انجمن آزاد که رایگان نیست ولی شاید اونجا بیشتر حالت گپ زنی دیده بشه!
هرچه میخواهد دل تنگت بگو! اگه جوابی هم نداشته باشیم که بدیم حداقل حرفاتو شنیدیم!
*به جادوی چشم تو شیدا شدم*
*ز خود گم شدم در تو پیدا شدم*
*من آن قطره بودم که با موج عشق*
*در آغوش مهر تو دریا شدم*
reihane_b (چهارشنبه 21 فروردین 92), rozaneh (پنجشنبه 22 فروردین 92), roze sepid (چهارشنبه 21 فروردین 92), _yalda (چهارشنبه 21 فروردین 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)