خانم محترم همه نوشته هاتون رو خوندم و انطوری استنباط کردم که ایشون هیچ گونه بیماری یا بدبینی ندارن
از قدیم گفتند باز با باز کبوتر با کبوتر
اگر شما دوست دارید که شوهرتون نماز خوان و قرآن خان و روزه گیر باشند(پس ایشون دارن راه انبیا رو میرن) شما هم باید راه انبیا رو بیرید.
از دید اسلام زن باید صورت خود را از نامحرم بپوشونه/با نامحرم حرف نزنه/ نماز و روزه بگیره. آیا شما دوست دارید اینطور باشید؟اگر بله پس بسم الله چرا میرید پیش روانشناس برید کتاب دین و ایمان رو مطالعه کنید.
ایشون در شما جذابیتی دیدن که بعد عقد آن جذابیت هم فروکش خواهد کرد
زندگی شوخی بردار نیست.ماشین و فرش نیست که بخوای عوضش کنین
در صورتی که شما باهم ازدواج کنید مطمین باش سر یک سال نشده کارتون به جدایی خواهد کشید.
حالا از ما گفتن از شما نشنیدن








علاقه مندی ها (Bookmarks)