سلام بر سارا خانم گل :)
من که فکر می کنم خیلی حالت بهتر از روزهای اولیه که اومدی همدردی. خودت چی فکر می کنی گلم؟
اینا همش لطف خداست که این همه دوستای خوب اینجا بهت راهنمایی میدن ها، ازش تشکر کردی که کمکت کرده؟
لینکی که بهت دادم رو شروع کردی به خوندن و اجرا کردنش؟
ضمنا اگر میشه یک دفتر جدید دیگه طبق همون تاپیک تهیه کن چون باید باور کنی که همه چیزت در حال تغییره.
عزیزم آیا میدونی نباید به هیچ عنوان خودت رو با کسی مقایشه کنی؟
تو تنها مجاز هستی خودت رو با خودت مقایسه کنی و بس! اونم خود بهترت!
یعنی خودت رو در اون موقعیت ببین و بعد این رویای ذهنی رو پخته و منطقی کن و بعد این میشه یک انگیزه ی قوی!
در این حالت تو خودت رو هرگز با کسی مقایسه نمی کنی ، بلکه خودت رو با فرداهای روشنت که به اون هدف (اگر به صلاحت باشه البته) رسیدی ،
مقایسه می کنی گلم...در این حالت دیگه حسرت نمیخوری.
از طرفی برای خودت چند هدف محدود مشخص کن و این شاخه اون شاخه نکن و بعد با جدیت روشون تمرکز کن!
نه برای اینکه دیگران تعریفت کنن ، بلکه برای اینکه بهشون علاقه داری!
به جای حس حسادت ، حس رقابت و تلاش دوستانه رو در برابر قوی تر از خودت تقویت کن.
از طرفی تو نیاز داری تحت درمان مشاور خوب قرار بگیری علاوه بر روانپزشک.
چون تو تیپ شخصیتی کمال گرا داری و البته میتونی مقالات زیر رو در این حالت بخونی :
کمال گرایی , و درمان آن
آنها كه از خودشون راضي نيستند، بخونند!(شخصيت كمالگرا)
درمان شخصیت کمالگرا (شخصیت وسواسی)
خوب هایی که از زندگی لذت نمی برند (تیپ شخصیتی کمال گرا)
باید این حالت رو متعادل کنی اگر این مسئله رو داری.
از طرفی سارا یادمه که می گفتی رابطت با خانوادت خوب نیست و همه از هم دور هستید.
فکر می کنی بتونی دور هم جمعشون کنی؟
این که میخوای همیشه بهترین باشی ، شاید نیاز در کمبود توجهی داشته باشه که در خانه داری و این توجه کافی رو در زندگیت دریافت نکردی و اینطوری
داری ارضا می کنی این حس رو.
اگر میخوای دور هم جمعشون کنی باید یکی یکی بری سراغشون.
گذاشتم این رو وقتی بهت بگم که حالت بهتر شده.
و تو الان آماده ی یک انقلاب بزرگ در خودت و بعد اطرافت و خانواده ات هستی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)