سلام
طبق معمول بازم کسی تو باغ نیس یعنی اصلاهمدردی نیستین.. کی بودین ک حالا باشین..
چقد ملت بی ذوق شدن انگار زندگی فقط دویدنه و همچون قطار سریع السیر از کنارهم رد شدنه.. انقد سریع ک لذت دویدن هم از کله آدما پریده..
بابا به کجا چنین شتابان..
زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست هرکسی نغمه خود خواند و از صفحه رود...








علاقه مندی ها (Bookmarks)