سلام
راستش من 6 ماهی هست که عضو این سایت شده ام و با وجود اینکه مشکلی مشابه شما داشته ام همیشه یک شنونده بوده ام تا یک گوینده، من یک دختر 27ساله هستم که بیشتر ایده الهای زندگیم را در یک پسر 22 ساله پیدا کرده ام. شما اولین مشاور من نیستید قبل از این من 4 -5 بار با مشاوران مختلف صحبت کرده ام و البته جز یکی، بقیه مخالف تصمیم من بودند، من کسی نیستم که کاری رو بدون در نظر گرفتن همه جوانب انجام بدم و همیشه در هر کاری عاقلانه پیش می روم . ولی جیزی که برای من جالب است اینه که من خواسگارانی داشتم که مثلا 2 یا 3 سال از من بزرگتر بوده اند و واقعا طرز فکر و باورهاشون اینقدر دور از واقعیت بوده که من حتی در جلسه خواسگاری در حضور اونها خندیده ام و اینکه چطور من حرفها و باورهای یک نفر که 5 سال از خودم کوچکتر هست رو اینقدر قبول دارم و با اون هم عقیده ام رو نمی دونم. البته باید بگم که اون هم به من علاقه داره و گفته که تفاوت سنی برای اون مهم نیست، ولی حرف مردم و خانواده ها .............چیزی نیست که بشه به این راحتی تغییرش داد، تنها چیزی که می تونم بگم اینه که واقعا اون کسییه که همیشه دلم می خواسته کنارش و با یادش زندگی کنم .
اینا رو گفتم که بدونی خیلی ها مثل شما هستند و شما تنها نیستی
به امید روزی که این رسمهای غلط و عرفهای نا بجا همگی اصلاح بشن.![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)