جناب 400kg
زمانی که در دنیای غیر مجازی و به صورت حضوری نتوانی مشکلت را به کمک متخصص حل کنی و خود را عاقل تر و دانا تر وعالم تر بدانی ، مطمئن
باش در دنیای مجازی نیز مسئله شما حل نخواهد شد ، البته اگر واقعا مسئله شما باشد . چون به نظر میرسد شمااز وضعیت خود راضی هستی و شاید
این فروم و اون فروم رفتن و طرح مسئله کردن و در مواقعی ادبیات نامناسب خطاب به دیگران ، به کار گرفتن میل به جلب توجه از سوی شما باشد .
متأسفیم که همدردی نمیتواند کمکی به شما بکند .
این تاپیک جنبه مشاوره ندارد لذا قفل میشود .









علاقه مندی ها (Bookmarks)