سلام خانمی شما اگه خودتم با حرف های مامانت موافقی که اشتباه میکنی به چیزی که نشدنیه فکر میکنی منم مثل شم هر وقت یاد قول و قرارای که دادن می افتم ناراحت میشم اما واقعیتش اینه که دیگه نمیشه اگرم مشکلتون مامانته بهش بی احترامی نکن حرفی نزن که ناراحتر بشه فقط ادای ادمایی رو در بیار که داری گوش میکنی و با نمیدونم و شاید فکر کنم جواب بده تا بگذره








علاقه مندی ها (Bookmarks)