
نوشته اصلی توسط
Arvana
با تشکر از روژان عزیز که در بحث شرکت کردند
شخصیت بنده به گونه ای هست که اپسیلونی کارهای دیگران روی من تاثیر ندارند یعنی متلک و تیکه اینها که کلا هیچ چی ( طرف مقابلم را نمیدونم )
و صد البته انسانی اگر واقعا عاشق واقعی باشه هیچ گاه نمی زاره که ذره ای طرف مقابلش دچار اذیت و یا اعصاب خوردی بشه
( اگر کسی به من غر نزه من حاضرم جونم را واسش بدم :D)
البته قضیه ما طبق مقاله ای که داشتم دیشب میخوندم الان Limberence و LO هست و هنوز عشق نیست
نظرتون را میخواستم در مورد سوال های بالا که نقل قول کردم بدونم
علاقه مندی ها (Bookmarks)