وقتی دنبال چیزی بگردی حتما پیداش میکنی.بهتره ذهنتونو آروم کنین و به مسایل بهتر فکر کنین. اینایی که گفتین اصلا دلایل محکمی مبنی بر روابط خارج از عرف ایشون نبود ترس خانمتون از موتوری و ماشینی و اون دو نفرو... هم بعلت حساسیت شما به این چیزاست. از ترس شما بنده خدا چهرش دگرگون میشه چون میدونه حتما به ایشون ربطش میدین. زندگیتونو بیشتر خراب نکنین و به همسرتون اعتماد کنین.شما انتخابش کردی مطمئنا ایده الهای شما رو داشته اگر کسی به این بدبینی شما به ایشون دامن زده ازش فاصله بگیرید و بهش بگین به همستون اعتماد دارین تا دستش از زندگی شما کوتاه شه. قدر زندگیتونو بدونین.








علاقه مندی ها (Bookmarks)