
نوشته اصلی توسط
شیدا.
تک نواز عزیز،
سنتون مناسب ازدواج است. حالا که خانواده هم موافقند، کلا برید تو خط ازدواج. حالا این دختر هم نشد، مورد بعدی.
چیزی هم که در مورد مرحله شناخت گفتی، درسته. خیلی از خانواده های ( مخصوصا خانواده دختر) نمی تونند قبول کنند که بعد از 4-5 ماه رفت و آمد بگین که به توافق نرسیدیم.
حتی اگر دختر خودش هم نخواد، خانواده گاهی سخت می گیرن که دیگه نمی شه بگیم نه!
ولی سختی این مراحل را به جون بخر، اما ازدواج اشتباه نکن. اگر در هر مرحله ای قبل از عقد احساس کردی که شخص مناسب و مورد نظر شما نیست، بهتره که سریعتر تمامش کنید.
دختر هم ممکنه در اون مرحله ناراحت بشه اما بهتر از این است که بعد از عقد و زندگی متوجه بشه که دلتون باهاش نیست. مثل خیلی از تاپیکهای این تالار.
علاقه مندی ها (Bookmarks)