می دونم طلاق بده و چه بد بختی ها داره ولی خوب مردی که نخواد زندگی رو بچرخونه من چی کار کنم.
زندگی فقط دوست دارم نیست که....
هیچ کس و هیچ واسطه برای درست کردن این زندگی ندارم و تنهایی همه درا برام بسته شد
تشکرشده 73 در 40 پست
می دونم طلاق بده و چه بد بختی ها داره ولی خوب مردی که نخواد زندگی رو بچرخونه من چی کار کنم.
زندگی فقط دوست دارم نیست که....
هیچ کس و هیچ واسطه برای درست کردن این زندگی ندارم و تنهایی همه درا برام بسته شد
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)