می دونم طلاق بده و چه بد بختی ها داره ولی خوب مردی که نخواد زندگی رو بچرخونه من چی کار کنم.
زندگی فقط دوست دارم نیست که....
هیچ کس و هیچ واسطه برای درست کردن این زندگی ندارم و تنهایی همه درا برام بسته شد