سلام خیلی خوشحالم که می خواید بهم کمک کنید.ممنون.یه تشکر ویژه هم از آقای sci میکنم که برام وقت میذارن
اگه بخوام غم واندوه نداشته باشم،یعنی باید همه چیو فراموش کنم؟باید اونا رو ببخشم؟چرا باید ببخشم؟چون شما غم و اندوه ناشی از درد رو در خودتون نهادینه کرده اید و سعی می کنید اتش اون درد رو همواره روشن نکه دارید، بی شک این درد در این شرایط همواره با شماست!
یه عمر استرس و تنفر از آدمایی که هیچ شناختی بهشون ندارم،چیز باارزشی نیست.خب پس زنده نگه داشتن خاطرات بد کودکی، هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد و باید با روشهای صحیح از شر این خاطرات رها شوید
اگر احساس می کنید و تصمیم دارید رهایی رو تجربه کنید، بفرمایید تا ادامه دهیم
پس کمکم کنید تا بتونم سالم زندگی کنم








علاقه مندی ها (Bookmarks)