خب اول باید برای شما بنویسم که این احساس شما طبیعیه!
شاید اگر شما گواهینامه رانندگی هم گرفته بودید و تصادف می کردید، با دیدن ماشین و رانندگی احساس بدی داشتید
چون شما غم و اندوه ناشی از درد رو در خودتون نهادینه کرده اید و سعی می کنید اتش اون درد رو همواره روشن نکه دارید، بی شک این درد در این شرایط همواره با شماست! اما مسئله به اینجا ختم نمی شه، این درد موجب می شه:
۱. شما یک منتقد دردنی جدی و قدرتمند در وجودتون داشته باشید
۲. عزت نفس شما تخریب بشه و احساس کنید همواره چیزی کم دارید
۳. برچسب بزنید و فیلتر کنید
۴. استرس زیادی رو تحمل کنید که حتی اثرات هورمونی شدیدی روی شما داشته باشه
۵. از زنده نگه داشتن احساس درد و غم، لذت ببرید و افسرده شوید
۶. در مراحل حادتر مانیا را تجربه کنید
خب پس زنده نگه داشتن خاطرات بد کودکی، هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد و باید با روشهای صحیح از شر این خاطرات رها شوید
اگر احساس می کنید و تصمیم دارید رهایی رو تجربه کنید، بفرمایید تا ادامه دهیم
سوالی بود بپرسید









علاقه مندی ها (Bookmarks)