اگه به مذهب بی اعتقاد بودین پس از چه چیز این مشکلتون ناراحتین جز عذاب وجدان؟؟؟ چون اگه شرعو بذارین کنار دلیل محکم دیگه ای علیه این عادت نیست.
من احساس میکنم مشکلت اینه که داری از خودت فرار میکنی. از دور و برو جامعه ات بیشتر میفهمی و این باعث شده کلا همه خوبیا شونم تکذیب کنی. بابت کسی که هستی با همه پیشینه و هویتت شرمنده نباش. بیشتر خودتو بشناس و اعتماد به نفستو بالا ببر. لازم نیست برای اینکه ثابت کنیم چقدر میفهمیمو سطح فکریمون بالاست بخشی از جامعه رو بکوبیم و با تحقیر ازشون یاد کنیم(نظرتون راجع به خانوما رو میگم). ما ایرانیها هویت چندگانه ای داریم در این روزگار. سختتر وقتیه که از همین که هستیم هم فاصله بگیریم








علاقه مندی ها (Bookmarks)