با سلام
همان طور که دوستان اشاره کردند با برنامه ریزی هر دو شدنی هست. اولویت هم با ازدواج هست.
من بعضی پستهای دیگر شما را خواندم. به نظر می رسد توان بسیار خوبی برای مدیریت این مرحله از زندگیت داشته باشی. استرسی که از پایان نامه داری کاملا طبیعی هست اما می توانی این فشار و استرس را کم کنی آنهم اینکه کاملا به جای اجتناب و تاخیر و امروز و فردا کردند، خیلی محکم بری به طرفش و مراحل را پشت سر هم شروع کنی.
خواستگار هم هر وقت اومد یه جای خوبی توی برنامه بهش بده که بررسی اش کنی.
یه نکته در مورد خواستگاران:
چه آقایون
چه خانمها
هیچ وقت چند مورد را با هم ارزیابی نکنید. چرا که به جای اینکه آنها را با معیارهای خود بسنجید، با هم مقایسه می کنید و این شناخت شما را تحریف می کند.
لطفا یک خواستگار راه بدهید، بررسی کنید به نتیجه برسید ، اگر رد کردید به خواستگار دیگر اجازه ورود بدهید.
آقایان هم بهتر هست هم یک مورد خواستگاری که رفتند تا تعیین تکلیف نکردند و به نتیجه نرسیدند به موارد دیگر نپردازند.










علاقه مندی ها (Bookmarks)