ممنونم از شما
بله درست میگید
ولی تا اونجایی ک من میدونم از همون اول و تا خوده الان انقد رابطه ی صمیمی و گرمی بین این خواهر و برادر هست ک خوده برادراش هم علتش رو هر چی میدونن جز کمبود عاطفه و محبت از طرف خانواده و برادراش
صحبت کردن با خواهره هم ک فرمودین ی بار انجام شد و اون دختر خانوم موقتا دست کشید از کاراش ولی بازم ......
بنظرتون چی باید بهش بگن تا منطقی متقاعد بشه و دیگه نره سمت این پسرو کلا این جور کارا
خوده برادراش هم نگران سن پایین این خواهرشون هستن و اینکه خیلی زوده براش
بازم ممنون میشم از لطفتون









علاقه مندی ها (Bookmarks)