مریم جونم منم قیافه ام داغون تیپم داغون خواستگارام داغون ولی عزیزم کسی که ارزش یه دخترو فقط به ظاهرش می دونه کسی که واسه وجود خود آدم ارزش قایل نیست به درد زندگی نمی خوره من می گم اون پسر رو بی خیال بشو
مریم خانم یادت باشه یه چیزایی هست که قیمت نداره یه چیزایی هست که باید همیشه حفظشون کنی نجابت وحیا چیزیه که تو باید همیشه داشته باشی ناراحت نباش اون خدایی که من می شناسم خیلی خداتر از این حرفاست ارتباطت رو با اون قوی کن ازاون بخواه که کمکت کنه








علاقه مندی ها (Bookmarks)