
نوشته اصلی توسط
omid65
فکر نمی کنی این همه موضوع هایی که مطرح کردی مشکل اصلی ات باشه ؟
بیزاری از دین - واقع گرایی - بی ارزش بودن زن برات - تنفر از مردم ؟! - انزوا
من فکر می کنم مشکل اصلی همون ؛دور بودن از خدا باشه .
میدونی چرا ؟
من کاری به آدم های ریاکار و اینها ندارم . کاری به آدمهایی که توی tv هم نشون میده ندارم .
یه آدم کاملا ناشناس امروزی . یکی که مثه من و تو باشه .
فکر شو بکن یه آدم با خدا ، یکی که زورش حتی به مورچه هم نمیرسه ، به نظر تو اون این مشکلها رو داره ؟
آیا اون فرد خودش رو درگیر مسایلی مثه خود ارضایی می کنه ؟ اون فرد معتقده که این خودارضایی به همان دلیلی که یک فرد بیزار از دین ازش متنفره و معتادشه برای یک فرد باخدا هم همین حکم رو داره . کما این که هم آدمهای نمازخون و هم آدمهای غیرنماز خون گیر این موضوعند .
آیا اون فرد هم از مردم متنفره ؟ به چه دلیلی از مردم بی گناه متنفره . افرادی که هیچ مشکلی برای تو بوجود نیاوردند . آیا درسته که مثلا ار فردی مثه من ،ندیده و نشنیده متنفر باشی ؟
بی ارزش بودن زن ؟ والا من موجودی به زیبایی ،عاطفه ،محبت و ... این موجود ندیده ام . آیا مادری که ۹ ماه درد رو تحمل می کنه و سالها بچه اش رو نگهداری میکنه بی ارزشه ؟
- - - Updated - - -
فکر نمی کنی این همه موضوع هایی که مطرح کردی مشکل اصلی ات باشه ؟
بیزاری از دین - واقع گرایی - بی ارزش بودن زن برات - تنفر از مردم ؟! - انزوا
من فکر می کنم مشکل اصلی همون ؛دور بودن از خدا باشه .
میدونی چرا ؟
من کاری به آدم های ریاکار و اینها ندارم . کاری به آدمهایی که توی TV هم نشون میده ندارم .
یه آدم کاملا ناشناس امروزی . یکی که مثه من و تو باشه .
فکر شو بکن یه آدم با خدا ، یکی که زورش حتی به مورچه هم نمیرسه ، به نظر تو اون این مشکلها رو داره ؟
آیا اون فرد خودش رو درگیر مسایلی مثه خود ارضایی می کنه ؟ اون فرد معتقده که این خودارضایی به همان دلیلی که یک فرد بیزار از دین ازش متنفره و معتادشه برای یک فرد باخدا هم همین حکم رو داره . کما این که هم آدمهای نمازخون و هم آدمهای غیرنماز خون گیر این موضوعند .
آیا اون فرد هم از مردم متنفره ؟ به چه دلیلی از مردم بی گناه متنفره . افرادی که هیچ مشکلی برای تو بوجود نیاوردند . آیا درسته که مثلا ار فردی مثه من ،ندیده و نشنیده متنفر باشی ؟
بی ارزش بودن زن ؟ والا من موجودی به زیبایی ،عاطفه ،محبت و ... این موجود ندیده ام . آیا مادری که ۹ ماه درد رو تحمل می کنه و سالها بچه اش رو نگهداری میکنه بی ارزشه ؟
علاقه مندی ها (Bookmarks)