به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 33

Hybrid View

  1. #1
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 دی 94 [ 22:37]
    تاریخ عضویت
    1391-12-28
    نوشته ها
    868
    امتیاز
    9,210
    سطح
    64
    Points: 9,210, Level: 64
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,872

    تشکرشده 3,054 در 793 پست

    Rep Power
    0
    Array
    فکر نمی کنی این همه موضوع هایی که مطرح کردی مشکل اصلی ات باشه ؟‌
    بیزاری از دین - واقع گرایی - بی ارزش بودن زن برات - تنفر از مردم ؟! - انزوا

    من فکر می کنم مشکل اصلی همون ؛دور بودن از خدا باشه .
    میدونی چرا ؟‌
    من کاری به آدم های ریاکار و اینها ندارم . کاری به آدمهایی که توی tv هم نشون میده ندارم .
    یه آدم کاملا ناشناس امروزی . یکی که مثه من و تو باشه .
    فکر شو بکن یه آدم با خدا ، یکی که زورش حتی به مورچه هم نمیرسه ،‌ به نظر تو اون این مشکلها رو داره ؟‌

    آیا اون فرد خودش رو درگیر مسایلی مثه خود ارضایی می کنه ؟‌ اون فرد معتقده که این خودارضایی به همان دلیلی که یک فرد بیزار از دین ازش متنفره و معتادشه برای یک فرد باخدا هم همین حکم رو داره . کما این که هم آدمهای نمازخون و هم آدمهای غیرنماز خون گیر این موضوعند .

    آیا اون فرد هم از مردم متنفره ؟‌ به چه دلیلی از مردم بی گناه متنفره . افرادی که هیچ مشکلی برای تو بوجود نیاوردند . آیا درسته که مثلا ار فردی مثه من ،‌ندیده و نشنیده متنفر باشی ؟‌

    بی ارزش بودن زن ؟‌‌ والا من موجودی به زیبایی ،‌عاطفه ،‌محبت و ... این موجود ندیده ام . آیا مادری که ۹ ماه درد رو تحمل می کنه و سالها بچه اش رو نگهداری میکنه بی ارزشه ؟

    - - - Updated - - -

    فکر نمی کنی این همه موضوع هایی که مطرح کردی مشکل اصلی ات باشه ؟‌
    بیزاری از دین - واقع گرایی - بی ارزش بودن زن برات - تنفر از مردم ؟! - انزوا

    من فکر می کنم مشکل اصلی همون ؛دور بودن از خدا باشه .
    میدونی چرا ؟‌
    من کاری به آدم های ریاکار و اینها ندارم . کاری به آدمهایی که توی TV هم نشون میده ندارم .
    یه آدم کاملا ناشناس امروزی . یکی که مثه من و تو باشه .
    فکر شو بکن یه آدم با خدا ، یکی که زورش حتی به مورچه هم نمیرسه ،‌ به نظر تو اون این مشکلها رو داره ؟‌

    آیا اون فرد خودش رو درگیر مسایلی مثه خود ارضایی می کنه ؟‌ اون فرد معتقده که این خودارضایی به همان دلیلی که یک فرد بیزار از دین ازش متنفره و معتادشه برای یک فرد باخدا هم همین حکم رو داره . کما این که هم آدمهای نمازخون و هم آدمهای غیرنماز خون گیر این موضوعند .

    آیا اون فرد هم از مردم متنفره ؟‌ به چه دلیلی از مردم بی گناه متنفره . افرادی که هیچ مشکلی برای تو بوجود نیاوردند . آیا درسته که مثلا ار فردی مثه من ،‌ندیده و نشنیده متنفر باشی ؟‌

    بی ارزش بودن زن ؟‌‌ والا من موجودی به زیبایی ،‌عاطفه ،‌محبت و ... این موجود ندیده ام . آیا مادری که ۹ ماه درد رو تحمل می کنه و سالها بچه اش رو نگهداری میکنه بی ارزشه ؟

  2. 4 کاربر از پست مفید omid65 تشکرکرده اند .

    rozaneh (چهارشنبه 14 فروردین 92), roze sepid (چهارشنبه 14 فروردین 92), مدیرهمدردی (پنجشنبه 15 فروردین 92), مصباح الهدی (چهارشنبه 14 فروردین 92)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 مهر 93 [ 04:01]
    تاریخ عضویت
    1392-1-14
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    1,206
    سطح
    19
    Points: 1,206, Level: 19
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 94
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    12

    تشکرشده 8 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط omid65 نمایش پست ها
    فکر نمی کنی این همه موضوع هایی که مطرح کردی مشکل اصلی ات باشه ؟‌
    بیزاری از دین - واقع گرایی - بی ارزش بودن زن برات - تنفر از مردم ؟! - انزوا

    من فکر می کنم مشکل اصلی همون ؛دور بودن از خدا باشه .
    میدونی چرا ؟‌
    من کاری به آدم های ریاکار و اینها ندارم . کاری به آدمهایی که توی tv هم نشون میده ندارم .
    یه آدم کاملا ناشناس امروزی . یکی که مثه من و تو باشه .
    فکر شو بکن یه آدم با خدا ، یکی که زورش حتی به مورچه هم نمیرسه ،‌ به نظر تو اون این مشکلها رو داره ؟‌

    آیا اون فرد خودش رو درگیر مسایلی مثه خود ارضایی می کنه ؟‌ اون فرد معتقده که این خودارضایی به همان دلیلی که یک فرد بیزار از دین ازش متنفره و معتادشه برای یک فرد باخدا هم همین حکم رو داره . کما این که هم آدمهای نمازخون و هم آدمهای غیرنماز خون گیر این موضوعند .

    آیا اون فرد هم از مردم متنفره ؟‌ به چه دلیلی از مردم بی گناه متنفره . افرادی که هیچ مشکلی برای تو بوجود نیاوردند . آیا درسته که مثلا ار فردی مثه من ،‌ندیده و نشنیده متنفر باشی ؟‌

    بی ارزش بودن زن ؟‌‌ والا من موجودی به زیبایی ،‌عاطفه ،‌محبت و ... این موجود ندیده ام . آیا مادری که ۹ ماه درد رو تحمل می کنه و سالها بچه اش رو نگهداری میکنه بی ارزشه ؟

    - - - Updated - - -

    فکر نمی کنی این همه موضوع هایی که مطرح کردی مشکل اصلی ات باشه ؟‌
    بیزاری از دین - واقع گرایی - بی ارزش بودن زن برات - تنفر از مردم ؟! - انزوا

    من فکر می کنم مشکل اصلی همون ؛دور بودن از خدا باشه .
    میدونی چرا ؟‌
    من کاری به آدم های ریاکار و اینها ندارم . کاری به آدمهایی که توی TV هم نشون میده ندارم .
    یه آدم کاملا ناشناس امروزی . یکی که مثه من و تو باشه .
    فکر شو بکن یه آدم با خدا ، یکی که زورش حتی به مورچه هم نمیرسه ،‌ به نظر تو اون این مشکلها رو داره ؟‌

    آیا اون فرد خودش رو درگیر مسایلی مثه خود ارضایی می کنه ؟‌ اون فرد معتقده که این خودارضایی به همان دلیلی که یک فرد بیزار از دین ازش متنفره و معتادشه برای یک فرد باخدا هم همین حکم رو داره . کما این که هم آدمهای نمازخون و هم آدمهای غیرنماز خون گیر این موضوعند .

    آیا اون فرد هم از مردم متنفره ؟‌ به چه دلیلی از مردم بی گناه متنفره . افرادی که هیچ مشکلی برای تو بوجود نیاوردند . آیا درسته که مثلا ار فردی مثه من ،‌ندیده و نشنیده متنفر باشی ؟‌

    بی ارزش بودن زن ؟‌‌ والا من موجودی به زیبایی ،‌عاطفه ،‌محبت و ... این موجود ندیده ام . آیا مادری که ۹ ماه درد رو تحمل می کنه و سالها بچه اش رو نگهداری میکنه بی ارزشه ؟
    خب ببین دوست عزیز همه اینا دلیل داره.
    کسی مثل من که شدیدا وطن پرسته وقتی که می بینه همه فرهنگ کشورشو به اسم دین زدن ریشه کن کردن مطمئنا دلخوشی از دین نداره. حالا بحث اینکه به دلیل فقر تو شرایط فعلی نمی تونیم جوونی کنیم و تا سر کوچه هم بریم بماند. بعدش من گفتم خوشم نمیاد نه اینکه کلا ذهنیت منفی داشته باشم و صبح تا شب فحشش بدم! نمی دونم چرا مذهبی ها تا می بینن یکی عقایدشون رو دوست نداره می کوبنش اینطوری.
    در مورد واقع گرایی: این چیزایی که تو مجله موفقیت اینا می خونید مال بالا شهره. تو پایین شهر مردم فکر نون اند که خربزه آب است...
    بی ارزش بودن زن واسه همین انحرافمه دیگه... البته گفتم یه نفر بود که برام ارزش داشت ولی نشد به دست بیارمش!
    در مورد خدا اصلا از کجا معلومه کی باشه شاید اصلا یه maker بوده که اولین مولکول یا اتم رو خلق کرده!
    این بحث رو بیخیال شیم بهتره من دلایل خودم رو دارم که چرا اینطوریم! موندم چرا برای این مشکل کوفتی یه قرص نیست!

  4. کاربر روبرو از پست مفید بابک خرم دین تشکرکرده است .

    omid65 (چهارشنبه 14 فروردین 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 اردیبهشت 96, 00:33
  2. درخواست راهنمایی در خصوصی شدت بالای حساسیت بین فردیی (راه حل پرسشنامه کمالگرایی هیل)
    توسط آقای ام در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 خرداد 95, 19:05
  3. برای گرفتم تصمیم نهایی برای جدایی دور شدن کوتاه مدت مفید است یا مضر؟
    توسط فرخ رو در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 خرداد 93, 22:39
  4. تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه
    توسط sara19 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 آذر 91, 01:10

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:19 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.