راستش دلیل خراب شدن حالتون تکرار این عمله. نه ترکش و اینا توجیه. استرس و ... به خاطر خود ارضایی بروز میکنه . اگه تونستی مردونه 40 روز پاک بمونی مطمئن باش میتونی ترکش کنی حالا اصلا مذهب و دین و ... رو هم قبول نداشته باش خودتو که کمی قبول داری خودتو که کمی دوست داری آدمی که خودشو هم دوست نداره کس دیگه ای نمی تونه براش کاری بکنه و کمکی بهش بکنه.
- - - Updated - - -
به قول امام حسین
اگر دین ندارید لااقل آزاد مرد باشید!









علاقه مندی ها (Bookmarks)