به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 33

Threaded View

  1. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 31 اردیبهشت 98 [ 07:28]
    تاریخ عضویت
    1391-4-22
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    5,275
    سطح
    46
    Points: 5,275, Level: 46
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 10 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط بابک خرم دین نمایش پست ها
    سلام
    بیمقدمه می رم سر اصل مطلب:
    ریشه این مشکل برمی گرده به دوران کودکی بنده...جایی که از 6-7 سالگی با جنس مخالف دکتر بازی می کردم به حساب...
    کلا تو بچگی خیلی به جنس مخالف وابسته بودم و همه اش از دخترا خوشم میومد تو بغل و دست و پاشون باشم...
    تا 15 سالگی کلا چشم و گوشم بسته بود تا یکی از دوستام بهم فیلم پـورن داد و بعد اون بود که کارم شد این. اوایل هفته ای یه بار بود بعد شد هر چند شب یه بار موقع خواب...هی می رفتم تو نت و عکسای نامربوط می دیدم.
    از 18 سالگی به بعد وضعم خیلی خراب شد و تا الان که دارم می رم تو 22 کلا رکورد ترکم 5 روز بوده الانم که فوقش یه روز بتونم تحمل کنم و اکثرا روزی 2 بار این کار رو می کنم...
    تو این مدت وضع درس خوندنم گند خورد چون صب تا شب فکر و ذکرم جنس مخالف بود، می رفتم مدرسه پیش نارفیقم می گفتم از فیلم پـورن واسم بگو یا فیلم و عکس به این و اون می دادم...
    علاوه به اینکه خودم روانشناسی خوندم و هیچ راه حلی پیدا نکردم پیش دو تا روانپزشک هم رفتم که قرص دادن هیچ اثری نداشت...قشنگ هم بهشون گفتم چمه.
    اولی الانزاپین و کلونزپام داد که الانزاپین فقط خوابم رو درست می کرد (مشکل بی خوابیم دارم و با زدن خوابم می بره اغلب) و دومی هم کلوپرامین و هالوپریدول داد که اصلا هیچ تاثیر خاصی نداشتن... هر چی بهش گفتم من مشکلم خودارضاییه که داره روانیم می کنه گوش نداد و اینا رو واسه خاطر افسردگیم داد.
    قبل از اینکه راه حل تکراری بگید خودم بگم به چه علت نمی تونم از راه حلاتون استفاده کنم:
    راه حل رژیم غذایی: من لاغرم و 57 کیلوئم، چیزی نخورم می میرم و یه لیوان آب هم تحریکم می کنه از اونور.
    راه حل دینی: من آگنوستیکم و از دین بیزارم، اگه بهش پناه ببرم بیزار تر می شم.
    راه حل مثتب گرایی و فلسفی: من زندگی رو از دریچه رئالیسم می بینم و کاملا به این چیزا بی اعتقادم.
    راه حل نرفتن سایت های پـورن: اینم هیچ سودی نداره چون نرمم فکرم هست.
    راه حل ازدواج: پولش رو ندارم و عاشق کسیم نیستم، زن برام بی ارزشه کلا. فقط یکی رو دوست داشتم که 11 سال ازم بزرگتر بود و نمی شه باش ازدواج کنم.
    راه حل رفتن پیش روانشناس و روانپزشک: روانشناس که خودم هستم تقریبا چون لیسانسش رو دارم و چیزیم پیدا نکردم (البته پیام نور خوندم و چیز زیادی دستگیرم نشد) در این مورد بدردم بخوره، روانپزشک هم رفتم پیش دو تا از بهترینا تغییری نکردم.
    راه حل پناه بردن به جامعه: از لحاظ مذهب و شخصیت خودم رو کاملا منزوی از مردم می بینم و حالم ازشون بهم می خوره.
    تا حالا هم رابطه با کسی نداشتم جز یه سری کارا که تو بچگی کردم.
    خب ممنون می شم کمک کنید...
    اینجا هم دوستم 400kg بهم معرفی کرد ضمنا.
    اوضاع شما با توصیه های من یا بقیه درست نمیشه ...بلکه نیاز به یک دوره ی درمانی بسیاز قوی دارید.
    خودتون گفتید که در محیطی با دوستان ناباب هستید اولین قدم برای رهایی از استمناء جدایی از هر گونه فیلم های پورنو و بقول شما دوستان ناباب است...
    این هم که شما درونگراء هستید در این مورد خودش یک معضل ...چون بیشتر وقت خودتون رو در تنهایی میگذرونید واین افکار سراغ شما میاد...
    من فکر می کنم یکی از دلایل منزوی شدن شما هم همین باشه...چون استمناء برای جسم ضرری نداره بلکه روحیه ی انسان رو تخریب می کنه...
    تنها پیشنهادی که من می تونم به شما بدم اینه که روحیه ی خودتون رو دوباره به دست بگیرید نسبت به جامعه ، مرم و فرهنگ دید مثبتی داشته باشید سپس از این محیطی که هستید (دوستان ناباب و فیلم) خارج شوید،بیشتر در جامعه برید برای جامعه فعالیت مفید داشته باشید ...ورزش هم می تونه به شما کمک کنه...
    اگر در تهران هستید روانپزشک خوب می تونم معرفی کنم

  2. کاربر روبرو از پست مفید Milad1 تشکرکرده است .

    بابک خرم دین (چهارشنبه 14 فروردین 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 اردیبهشت 96, 00:33
  2. درخواست راهنمایی در خصوصی شدت بالای حساسیت بین فردیی (راه حل پرسشنامه کمالگرایی هیل)
    توسط آقای ام در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 خرداد 95, 19:05
  3. برای گرفتم تصمیم نهایی برای جدایی دور شدن کوتاه مدت مفید است یا مضر؟
    توسط فرخ رو در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 خرداد 93, 22:39
  4. تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه
    توسط sara19 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 آذر 91, 01:10

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.