به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 9 از 9 نخستنخست 123456789
نمایش نتایج: از شماره 81 تا 88 , از مجموع 88
  1. #81
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    چهارشنبه 25 اردیبهشت 92 [ 01:15]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    64
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class
    تشکرها
    4

    تشکرشده 48 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array
    باز هم سلام.
    بازهم درود..
    مشکلاتی هستن که قصد داری برطرفشون کنی و برای برطرف کردنشون درخواست کمک داری؟
    دردرجه اول باید بدونم مشکلاتم و اقعا مشکل هست یا اسم ش مشکل هست..
    یا صرفا چیزهای آزاردهنده بدون اینکه بخوای برطرف بشن؟ یا...؟
    چیزهای آزار دهنده تو زندگیم زیاد هست! فراوان!........از نظر من البته...مشکل وقتی برطرف میشه که اول بدونی واقعا مشکل هست بعد بره رفع ش تلاش کنی......یا دیگه ای وجودنداره.
    اینجا انحراف جنسی رو بعنوان یک مشکل آوردی، اما قبلا گفتی که با g4y بودنت مشکلی نداری
    انحراف جنسی رو با g4yقاطی نکنید و اشتباه نگیرید...ریشه همین انحراف جنسی مم فکرم میکنم برمیگرده ب s3xual abse و شخصیت pasive..البته ریشه ی شخصیت pasiveم نمیدونم کجاست! البته این نظر منه! حالا خوبه یا ک بَده!...
    رداشت سابق من این بود که تو در خودت انحراف جنسی ای نمیبینی، بلکه تمایلات جنسیت کاملا برات پذیرفته شده هست و از اونجائیکه ازدواج هم نمیخوای بکنی، کلا باهاش مشکلی نداری
    بله اوایل من در خودم انحراف جنسی نمیدیدم بعد ها ب لطف نت و جامعه متوجه شدم..متوجه شدم ک تو جامعه ب من و امثال من میگن مریض و..لقبهای دیگر.که جلو بچه خونگی ها خوب نی گفتن ش......تمایلات جنسی مم ب هم جنس فکرمیکنم ریشه ش برمیگرده ب همون شخصیت pasive م......اینم که گفتم ازدواج نخواهم کرد اینه که: همونطور که صفجه قبل گفتم دیگه نهایت عشق و دوست داشتن و احساسات و ..میره میرسه ب آمیزش جنسی دیگه..که من با اینکار با جنس مخالف م ب شدت بیزارم!و اونو عملی در حد کودک آزاری میدونم!و خیانت...پس ترجیح میدم در دنیای خودم سیر کنم.نمیگم من از جنس مخالف بیذارم با تمام احترامی که بر جنس مخالف م قائل هستم ازکوچیک بگیر تا بزرگ..جنس مخالف هم میتونه با من دوست باشه ولی در حد دوست معمولی ب لطف نت هم جنس مخالفی هم با ما دوست شد(همون طور که صفحه قبل گفتم) ولی دیدم دوستی ساده بره جنس مخالفم معنی نداره و در یک دنیای دیگه سیر میکنن..و....
    برداشت قبلی من اشتباه بود؟
    والا تا اینجا ک پیش رفتیم شما از هر پست من یک چیزی برداشت کردی:Dمدارکش هم موجوده بگم بگم!.؟(البته جمله م سئوالی نیست جنبه فان داره) البته حق م میدم برداشتتون متفاوت باشه چون مشکل از فرستنده ست..

    ا اینکه تفسیر تو از *مشکل* با ما متفاوته؟
    بله شور بختانه تفسیر من متفاوت هست......

    با برخورد جامعه با تمایلات جنسیت مشکل داری؟ (البته گویا خودت هم تمایلات جنسیت رو انحراف میدونی)
    جامعه!....اولا اینکه نظر جامعه برام حکم پوست تخمه رو داره دوما اینکه چنان میگید جامعه هر کی ندونه فکر میکنه جامعه پره از آدم خوب و گل و بلبل..جامعه ای منو امثال منو مریض میدونه و لقب های *****میزاره رو ما هیچ انتظاری نمیشه ازش داشت..جامعه ای که توش دروغ حرف اول رو میزنه رو باید شُست و جوره دیگر باید شُست....(منظورم از جامعه شما و دوستان نیست) جامعه ای که توش بزرگ شدم و میدونم چی ب چیه

    و یه نکته دیگه هم اینکه به نظر نمیرسه هدف تو از ایجاد این تاپیک دریافت راهکار برای خودکشی باشه
    هدف ب این خوبی!(از نظر من البته) البته هدفم این بود و چند چیزه دیگه که با آگاه کردن دوستان راجع ب مسائلی هدف توش گم شد:D

    تو داری به سمت زندگی قدم برمیداری، نه مرگ
    نکته ای رو ک رو کره کره کارگاه نوشتم اینجا هم لازم میدونم shareکنم..

    Life Is Penis Law...

    Die Die Trying To Heavan Or HeLL....

    Sorry G4Y boy you comes to HELL.........

    My Life is: American cars and nothing else......


    good bye fool people,,,

    special thanks to: MADEUP GOD...

    HEY NOOB JUSTICE4THE96

    محتویات ذهن مخشوشم که ب قلم اسپره رنگ روی کرکره نقش بست(اینا برداشت منه از زندگی)

  2. کاربر روبرو از پست مفید 400kg تشکرکرده است .

    میشل (یکشنبه 11 فروردین 92)

  3. #82
    کارشناس افتخاری

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1390-1-25
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,231
    امتیاز
    15,345
    سطح
    79
    Points: 15,345, Level: 79
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,934

    تشکرشده 5,973 در 1,154 پست

    Rep Power
    148
    Array
    لطفا پانوشت پست من رو بخونید.
    چرا که با توجه به اون پا نوشت نیازی نبود این پست رو دوباره ارسال کنم
    البته می دونستم اینها رو می نویسید! خوب نبود! چون هیچ کدام مشکل شما نیست! متاسفم که پست من رو نخوندید من برای شما نوشتم که هیچ کدام از توضیحات قبلی شما به هیچ وجه، دقت کنید به هیچ وجه، جواب من نیست!
    من از شما نخواستم تشخیص روی خودتون بگذارید چون این تشخیص ها هیچ کدوم با هم همخونی نداره و نمی تونه در یک نفر این تضادها جمع بشه
    یک بار دیگر عرض می کنم مطابق انچه نوشته ام عمل کنید و پاسخ دهید
    یک سوال دیگر رو هم جواب بدید: ایا طی مدت اخیر مواد خاصی اعم از مخدر، یا غیر مخدر مصرف کرده اید؟ چقدر؟

    لطفا قبل از هرونه پاسخی تمام پست قبلی را بخونید بویژه پا نوشت انرا، ضمنا من فعلا نیازی نمی بینم شما نزد روانشناس یا روانپزشک بروید
    کما اینکه تا کنون هم نرفته اید

  4. 4 کاربر از پست مفید sci تشکرکرده اند .

    reihane_b (یکشنبه 11 فروردین 92), roze sepid (یکشنبه 11 فروردین 92), میشل (یکشنبه 11 فروردین 92), باران بهاری11 (سه شنبه 13 فروردین 92)

  5. #83
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    چهارشنبه 25 اردیبهشت 92 [ 01:15]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    64
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class
    تشکرها
    4

    تشکرشده 48 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array
    sci
    شما از من سئوال کردید مشکل ت دقیقا چیه!..خو من اگه میدونستم دقیقا ! مشکل م چیه سراغ روانپزشک نمیرفتم و از اینجا سر در نمی آوردم...اونایی رو که مشکل تشخیص میدادم رو گفتم.
    چون هیچ کدام مشکل شما نیست!
    پس در این صورت مشکلی ندارم من؟ طرف بره استمنا تاپیک میزنه اونوقت ما بره چند تا مشکل ب جایی میرسیم که متوجه میشیم مشکلی نداریم!.

    یک سوال دیگر رو هم جواب بدید: ایا طی مدت اخیر مواد خاصی اعم از مخدر، یا غیر مخدر مصرف کرده اید؟ چقدر؟
    والا یک بار زده بود ب سرم سیگار بکشم.مدت زیادی هم بود دنبال سیگارهای اورجینال کاپیتان میگشتم آخر سرم پیدا نکردم و 1بار تقلبی شو کشیدم که حال نداد....ولی قلیون زیاد مخصوصا این اواخر که یه اتاقی ساخته ن بره تو بالاپشت بوم هر از گاهی قلیونی میکشم...اونم ب این خاطر که 1ساعت قبلش 5تا دوکسپین میخورم و با کشیدن قلیون کمپلت میرم در خلا....اصن یه فاز جدید اختراع کردم...

    فرهاد جان شما میتونی از مدیران درخواست کنی که پست های 117 و 118 رو حذف کنن.
    نَ باوو مشکلی نی مدیرا گناه دارن خسته میشن

  6. #84
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    چهارشنبه 25 اردیبهشت 92 [ 01:15]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    64
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class
    تشکرها
    4

    تشکرشده 48 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود..
    میشه یه سری تغییرات هورمونی در من ایجاد کرد؟ اگه بشه حداقل از وسواس فکری راحت میشم و یکم امیدوار.......

  7. #85
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 01 فروردین 98 [ 02:42]
    تاریخ عضویت
    1391-9-10
    نوشته ها
    485
    امتیاز
    9,513
    سطح
    65
    Points: 9,513, Level: 65
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 137
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,478

    تشکرشده 1,276 در 407 پست

    Rep Power
    75
    Array
    من مشکلتو تشخیص دادم!!! باید در نحوه ارتباط و گفتگویت با دیگران تجدد نظر کنی، یه نگاه به جوابایی که به بچه ها دادی بنداز... تازه شکایت داری که وضع جامعه فلان طوره! جامعه مگه غیر از من و شماست؟! نه درس خوندی نه رفتی سربازی نه کار میکنی میگی من مشکل دارم. میگن برو مشکلتو حل کن میگی روانشناس نمیتونه. اینجا هم که از کارشناس و غیر کارشناس نظر دادن مسخره کردی. نه برادر من مشکلت با هورمون و این چیزا هم حل نمیشه. مریضی شده فقط یه بهانه برات چون به این زندگی بیخودی عادت کردی. موندم این تاپیک نتیجه نمیگیره چرا هنوز قفلش نکردن!
    ویرایش توسط مدیرهمدردی : سه شنبه 13 فروردین 92 در ساعت 10:15 دلیل: ویرایش جهت تعامل مناسب با مراجع

  8. 2 کاربر از پست مفید sara 65 تشکرکرده اند .

    taraneh89 (سه شنبه 13 فروردین 92), صبا_2009 (سه شنبه 13 فروردین 92)

  9. #86
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 18 اردیبهشت 95 [ 21:42]
    تاریخ عضویت
    1391-10-02
    نوشته ها
    181
    امتیاز
    3,890
    سطح
    39
    Points: 3,890, Level: 39
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 60
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,697

    تشکرشده 825 در 209 پست

    Rep Power
    32
    Array
    سلام پسرخوب
    اومدم بگم ببین خداچقد دوستت داشته این همه بچه ها اومدن ک راهنماییت کنن از همه مهمتر آقایsci لطف کردن..پس خواهشا درست پستهای جنابsci روبخون و به همون شکلی ک خواستن بجواب باشه؟؟ خواهش بوداا!! همه ی اینها فرصته پس خوب استفاده کن..
    من مطمئنم موفق میشی برات آرزوی بهترینها رو دارم برات مثل بقیه همدردی ها دعا میکنم..
    دوباره نیام بگم کله شقی نکن و..
    شادوموفق باشی

    راستی جوابتم بعدا میدم چون الان یکم ناخوشی هرچی بگم میزنی زیرش..بهرحال ما بد شما رو نخواستیم پسرخوب..

  10. #87
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 18 اردیبهشت 95 [ 21:42]
    تاریخ عضویت
    1391-10-02
    نوشته ها
    181
    امتیاز
    3,890
    سطح
    39
    Points: 3,890, Level: 39
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 60
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,697

    تشکرشده 825 در 209 پست

    Rep Power
    32
    Array
    چشمت بی بلا، پس کو جواب درست وحسابی بهشون؟؟ بجای چرخیدن تو نت خواهشا پستاشونو دوباره بخون وبجواب.باشه؟؟
    درضمن ایشون مثل بقیه خیلی لطف کردن اومدن میتونی ببینی ک همه جا پست نمیذارن..پس حرفتو پس بگیر..
    منم مثل بقیه منتظر جواب شما به آقایsci هستم..خواهشا انقد ملت رو منتظر نذار..آفرین پسرخوب

  11. #88
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 00:53]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,192
    سطح
    100
    Points: 325,192, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    با سلام
    صاحب تاپیک مسئول تاپیک خودش هست. و باید از انحراف و حاشیه روی آن جلوگیری کند و اگر مشکلی بود به مدیران گزارش کند.
    اگر تاپیک به حاشیه برود، یا جنجالی بشود یا در آن به کسی اهانت شود، تاپیک قفل یا از دسترس خارج می شود.

    مشکلاتی از این دست که در این تاپیک مطرح می شود، صرفا از طریق مشاوره حضوری و مراجع به روانپزشک قابل پیگیری هست.
    اگر به طور حضوری و با وجود روانشناسان و روانپزشکان به صورت حضوری قابل حل نباشد، مطرح کردن چند خط جواب در این محیط مجازی مشکل را حل نمی کند.
    توصیه میکنم به صاحب تاپیک روانپزشکان خود را مرتب تغییر ندهید، بلکه تحت نظر یک روانپزشک به صورت ثابت باشید و دقیقا طبق توصیه های ایشون عمل کنید و از خود تفسیر و برداشت نکنید.

    این تاپیک هم به دلایل فوق قفل می شود.

    غلام همت آنم که زیر چرخ کبـــود
    زهرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است

    http://www.hamdardi.com
    دسترسی سریع به همدردی و مدیر همدردی با عضویت در کانال همدردی در ایتا

  12. 6 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    rozaneh (سه شنبه 13 فروردین 92), roze sepid (سه شنبه 13 فروردین 92), فرشته مهربان (چهارشنبه 14 فروردین 92), باران بهاری11 (سه شنبه 13 فروردین 92), دختر مهربون (سه شنبه 13 فروردین 92), صبا_2009 (سه شنبه 13 فروردین 92)


 
صفحه 9 از 9 نخستنخست 123456789

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.