نوشته اصلی توسط no1
مشکل از شما نیست . شما مطلب رو درست نوشتید اتفاقا ً بنده به ستاره هم گفتم که نباید بلافاصله به شما رتبه میداد ولی این از آفت های ماست که نمی دونیم چه کاری رو کی و کجا و چجوری انجام بدیم !
تشکرشده 507 در 236 پست
نوشته اصلی توسط no1
مشکل از شما نیست . شما مطلب رو درست نوشتید اتفاقا ً بنده به ستاره هم گفتم که نباید بلافاصله به شما رتبه میداد ولی این از آفت های ماست که نمی دونیم چه کاری رو کی و کجا و چجوری انجام بدیم !
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)