نقل قول نوشته اصلی توسط no1
دوستان مثل اینکه سوء تعبیر شده
من این مطالبو برای ابراز موجود ننوشتم و درخواست تشکر هم از کسی ندارم.اگه می دونستم این برداشت می شه اصلا نمی نوشتم الانم نمی شه حذف کرد .

مشکل از شما نیست . شما مطلب رو درست نوشتید اتفاقا ً بنده به ستاره هم گفتم که نباید بلافاصله به شما رتبه میداد ولی این از آفت های ماست که نمی دونیم چه کاری رو کی و کجا و چجوری انجام بدیم !