به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 88

Hybrid View

  1. #1
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    چهارشنبه 25 اردیبهشت 92 [ 01:15]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    64
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class
    تشکرها
    4

    تشکرشده 48 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array
    باز هم سلام.
    بازهم درود..
    مشکلاتی هستن که قصد داری برطرفشون کنی و برای برطرف کردنشون درخواست کمک داری؟
    دردرجه اول باید بدونم مشکلاتم و اقعا مشکل هست یا اسم ش مشکل هست..
    یا صرفا چیزهای آزاردهنده بدون اینکه بخوای برطرف بشن؟ یا...؟
    چیزهای آزار دهنده تو زندگیم زیاد هست! فراوان!........از نظر من البته...مشکل وقتی برطرف میشه که اول بدونی واقعا مشکل هست بعد بره رفع ش تلاش کنی......یا دیگه ای وجودنداره.
    اینجا انحراف جنسی رو بعنوان یک مشکل آوردی، اما قبلا گفتی که با g4y بودنت مشکلی نداری
    انحراف جنسی رو با g4yقاطی نکنید و اشتباه نگیرید...ریشه همین انحراف جنسی مم فکرم میکنم برمیگرده ب s3xual abse و شخصیت pasive..البته ریشه ی شخصیت pasiveم نمیدونم کجاست! البته این نظر منه! حالا خوبه یا ک بَده!...
    رداشت سابق من این بود که تو در خودت انحراف جنسی ای نمیبینی، بلکه تمایلات جنسیت کاملا برات پذیرفته شده هست و از اونجائیکه ازدواج هم نمیخوای بکنی، کلا باهاش مشکلی نداری
    بله اوایل من در خودم انحراف جنسی نمیدیدم بعد ها ب لطف نت و جامعه متوجه شدم..متوجه شدم ک تو جامعه ب من و امثال من میگن مریض و..لقبهای دیگر.که جلو بچه خونگی ها خوب نی گفتن ش......تمایلات جنسی مم ب هم جنس فکرمیکنم ریشه ش برمیگرده ب همون شخصیت pasive م......اینم که گفتم ازدواج نخواهم کرد اینه که: همونطور که صفجه قبل گفتم دیگه نهایت عشق و دوست داشتن و احساسات و ..میره میرسه ب آمیزش جنسی دیگه..که من با اینکار با جنس مخالف م ب شدت بیزارم!و اونو عملی در حد کودک آزاری میدونم!و خیانت...پس ترجیح میدم در دنیای خودم سیر کنم.نمیگم من از جنس مخالف بیذارم با تمام احترامی که بر جنس مخالف م قائل هستم ازکوچیک بگیر تا بزرگ..جنس مخالف هم میتونه با من دوست باشه ولی در حد دوست معمولی ب لطف نت هم جنس مخالفی هم با ما دوست شد(همون طور که صفحه قبل گفتم) ولی دیدم دوستی ساده بره جنس مخالفم معنی نداره و در یک دنیای دیگه سیر میکنن..و....
    برداشت قبلی من اشتباه بود؟
    والا تا اینجا ک پیش رفتیم شما از هر پست من یک چیزی برداشت کردی:Dمدارکش هم موجوده بگم بگم!.؟(البته جمله م سئوالی نیست جنبه فان داره) البته حق م میدم برداشتتون متفاوت باشه چون مشکل از فرستنده ست..

    ا اینکه تفسیر تو از *مشکل* با ما متفاوته؟
    بله شور بختانه تفسیر من متفاوت هست......

    با برخورد جامعه با تمایلات جنسیت مشکل داری؟ (البته گویا خودت هم تمایلات جنسیت رو انحراف میدونی)
    جامعه!....اولا اینکه نظر جامعه برام حکم پوست تخمه رو داره دوما اینکه چنان میگید جامعه هر کی ندونه فکر میکنه جامعه پره از آدم خوب و گل و بلبل..جامعه ای منو امثال منو مریض میدونه و لقب های *****میزاره رو ما هیچ انتظاری نمیشه ازش داشت..جامعه ای که توش دروغ حرف اول رو میزنه رو باید شُست و جوره دیگر باید شُست....(منظورم از جامعه شما و دوستان نیست) جامعه ای که توش بزرگ شدم و میدونم چی ب چیه

    و یه نکته دیگه هم اینکه به نظر نمیرسه هدف تو از ایجاد این تاپیک دریافت راهکار برای خودکشی باشه
    هدف ب این خوبی!(از نظر من البته) البته هدفم این بود و چند چیزه دیگه که با آگاه کردن دوستان راجع ب مسائلی هدف توش گم شد:D

    تو داری به سمت زندگی قدم برمیداری، نه مرگ
    نکته ای رو ک رو کره کره کارگاه نوشتم اینجا هم لازم میدونم shareکنم..

    Life Is Penis Law...

    Die Die Trying To Heavan Or HeLL....

    Sorry G4Y boy you comes to HELL.........

    My Life is: American cars and nothing else......


    good bye fool people,,,

    special thanks to: MADEUP GOD...

    HEY NOOB JUSTICE4THE96

    محتویات ذهن مخشوشم که ب قلم اسپره رنگ روی کرکره نقش بست(اینا برداشت منه از زندگی)

  2. کاربر روبرو از پست مفید 400kg تشکرکرده است .

    میشل (یکشنبه 11 فروردین 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.