بازهم درود..باز هم سلام.
دردرجه اول باید بدونم مشکلاتم و اقعا مشکل هست یا اسم ش مشکل هست..مشکلاتی هستن که قصد داری برطرفشون کنی و برای برطرف کردنشون درخواست کمک داری؟
چیزهای آزار دهنده تو زندگیم زیاد هست! فراوان!........از نظر من البته...مشکل وقتی برطرف میشه که اول بدونی واقعا مشکل هست بعد بره رفع ش تلاش کنی......یا دیگه ای وجودنداره.یا صرفا چیزهای آزاردهنده بدون اینکه بخوای برطرف بشن؟ یا...؟
انحراف جنسی رو با g4yقاطی نکنید و اشتباه نگیرید...ریشه همین انحراف جنسی مم فکرم میکنم برمیگرده ب s3xual abse و شخصیت pasive..البته ریشه ی شخصیت pasiveم نمیدونم کجاست! البته این نظر منه! حالا خوبه یا ک بَده!...اینجا انحراف جنسی رو بعنوان یک مشکل آوردی، اما قبلا گفتی که با g4y بودنت مشکلی نداری
بله اوایل من در خودم انحراف جنسی نمیدیدم بعد ها ب لطف نت و جامعه متوجه شدم..متوجه شدم ک تو جامعه ب من و امثال من میگن مریض و..لقبهای دیگر.که جلو بچه خونگی ها خوب نی گفتن ش......تمایلات جنسی مم ب هم جنس فکرمیکنم ریشه ش برمیگرده ب همون شخصیت pasive م......اینم که گفتم ازدواج نخواهم کرد اینه که: همونطور که صفجه قبل گفتم دیگه نهایت عشق و دوست داشتن و احساسات و ..میره میرسه ب آمیزش جنسی دیگه..که من با اینکار با جنس مخالف م ب شدت بیزارم!و اونو عملی در حد کودک آزاری میدونم!و خیانت...پس ترجیح میدم در دنیای خودم سیر کنم.نمیگم من از جنس مخالف بیذارم با تمام احترامی که بر جنس مخالف م قائل هستم ازکوچیک بگیر تا بزرگ..جنس مخالف هم میتونه با من دوست باشه ولی در حد دوست معمولی ب لطف نت هم جنس مخالفی هم با ما دوست شد(همون طور که صفحه قبل گفتم) ولی دیدم دوستی ساده بره جنس مخالفم معنی نداره و در یک دنیای دیگه سیر میکنن..و....رداشت سابق من این بود که تو در خودت انحراف جنسی ای نمیبینی، بلکه تمایلات جنسیت کاملا برات پذیرفته شده هست و از اونجائیکه ازدواج هم نمیخوای بکنی، کلا باهاش مشکلی نداری
والا تا اینجا ک پیش رفتیم شما از هر پست من یک چیزی برداشت کردی:Dمدارکش هم موجوده بگم بگم!برداشت قبلی من اشتباه بود؟.؟(البته جمله م سئوالی نیست جنبه فان داره) البته حق م میدم برداشتتون متفاوت باشه چون مشکل از فرستنده ست..
بله شور بختانه تفسیر من متفاوت هست......ا اینکه تفسیر تو از *مشکل* با ما متفاوته؟
جامعه!....اولا اینکه نظر جامعه برام حکم پوست تخمه رو داره دوما اینکه چنان میگید جامعه هر کی ندونه فکر میکنه جامعه پره از آدم خوب و گل و بلبل..جامعه ای منو امثال منو مریض میدونه و لقب های *****میزاره رو ما هیچ انتظاری نمیشه ازش داشت..جامعه ای که توش دروغ حرف اول رو میزنه رو باید شُست و جوره دیگر باید شُست....(منظورم از جامعه شما و دوستان نیست) جامعه ای که توش بزرگ شدم و میدونم چی ب چیهبا برخورد جامعه با تمایلات جنسیت مشکل داری؟ (البته گویا خودت هم تمایلات جنسیت رو انحراف میدونی)
هدف ب این خوبی!(از نظر من البته) البته هدفم این بود و چند چیزه دیگه که با آگاه کردن دوستان راجع ب مسائلی هدف توش گم شد:Dو یه نکته دیگه هم اینکه به نظر نمیرسه هدف تو از ایجاد این تاپیک دریافت راهکار برای خودکشی باشه
نکته ای رو ک رو کره کره کارگاه نوشتم اینجا هم لازم میدونم shareکنم..تو داری به سمت زندگی قدم برمیداری، نه مرگ
Life Is Penis Law...
Die Die Trying To Heavan Or HeLL....
Sorry G4Y boy you comes to HELL.........
My Life is: American cars and nothing else......
good bye fool people,,,
special thanks to: MADEUP GOD...
HEY NOOB JUSTICE4THE96
محتویات ذهن مخشوشم که ب قلم اسپره رنگ روی کرکره نقش بست(اینا برداشت منه از زندگی)







.؟(البته جمله م سئوالی نیست جنبه فان داره) البته حق م میدم برداشتتون متفاوت باشه چون مشکل از فرستنده ست..

علاقه مندی ها (Bookmarks)