سلام عزیزم .... خوب هستین . شما خیلی سر بسته مشکلت رو گفتی بیشتر توضیح بده و مثال بزن ..به نظر خودت حق با کیه ... اگه حق با تو هست باید با حرف زدن قانعشون کنی و کاری کنی که بیشتر بهت توجه کنن اما اگه حق با اوناس خب باید خودتو کنترل کنی ... منم الان راهنمایی صحیح نمیتونم بکنم اگه میتونی بیشتر توضیح بده گلم ...








علاقه مندی ها (Bookmarks)