درود..
والامن 3بار دقیق اون توصیه شما رو تو صفحه 7 تاپیک خوندم....هر چقدر فک میکنم بهش میبینم جز سرد مزاجی بره آدم چیزه دیگه نداره..حالا گیرم انجام دادم و مزاجم سرد شد.فک میکنید دیگه سمت انحراف جنسی م و خودارضایی و وَر رفتن با خودم نمیرم!..وقتی فکر خرابه آدم میره سمت اینا..فکرو باید درست کرد نه مزاج رو.....اون قرصی م که مصرف میکنمه طورایی میرم تو خلا..یه داروی گیاهیی اگه هست ک آدمو ببره تو خلابگید من همین جا اسلام مییارم;)
(هر وقت ک میخوام قرص مصرف کنم 5-6تا باهم چون یکی دوتا و 3تا اثری روم نداره مثل قدیم قدرت تفکرتو ازت میگره و عملا نمیتونی فکر کنی و بعدش خطایی کنی!)البته 5-6تایی رو که میخورم 24ساعت میبره تو خلا بعد ه اون دوباره بر میگردم ب اون حالت ایاشی سابق م
.من حقیروناچیز ازت میخام ک آروم باشی سعی کنی کمی به حرف بچه ها گوش کنی وانجام بدی..خواهشا جانزن چون این کارت برام ارزش داره.
خواهش میکنم این حرفا کیه..جز شما کسی توصیه نکردی ک انجام ش بدم آخه ;)همه سئوال میکنن;)








علاقه مندی ها (Bookmarks)