اون چند تا پست من تحقیر نبوده! پستهای هدف داربوده اونم بی دلیل نبوده............ه.شما داری خودت همین کارو میکنی(تو پست های دیگه تون متوجه شدم)
اینو مانیتورتون بَد برداشت کرده:d...شمایی که آرامشت با این حس میاد چه برسه به بقیه...
4تا gif تحقیر نیست..
- - - Updated - - -
4تا gif تحقیر نیست..پر از حرفای نگفته ست...








علاقه مندی ها (Bookmarks)